Glazba - Internet MONITOR  


« na početak   « povratak

Glazba
Album tjedna
Recenzije
Nikad čuo
MP3 singl

Monitor
Monitor home
Forum
Softwarez
Belle de Jour
Info Technology
Hrvatski Web
500 linkova
Link dana
Odigo
Monitor u Vjesniku

e-mail
glazba@monitor.hr

 
  WILLLARD GRANT CONSPIRACY: 'LET IT ROLL'
(Loose; 2006.)
Prethodni album WGC 'Regard The End' bio je ne samo najbolji nego i najzapaženiji u karijeri labavog kolektiva okupljenog oko singer/songwritera Roberta Fishera. Taj ga je album predstavio kao spretnog autora koji zna tradiciju američke gotike pretočiti u impresivne pjesme poput 'River In The Pines', 'Ghost Of the Girl In The Well' ili 'Suffering Song'. Fisher je na tom, kao i na svim ostalim albumima imao samo jedan problem - glasovnu sličnost s Nickom Caveom, koja je na trenutke (vidi sjajnu naslovnu pjesmu) tolika da ga je lako otpisati kao njegovu karbonsku kopiju. No iako se tekstovima i dramatičnošću ne može mjeriti s slavnim glasovnim blizancem, Fisher je ipak posebna priča. Obojica se bave relativno sličnom tematikom, no razlike su jasno vidljive, a najvažnija je ona u glazbi jer je Cave rijetko odlazio na prostor alter countrya kojim Fisher suvereno vlada.

'Distant Shore' je prekrasna pjesma koja u sebi sadrži ne samo srž albuma nego i snažnu poruku o uzaludnosti ratnog stradanja. Fisher se njome ne obraća svjetskim moćnicima kao što je to uobičajno u protestnim pjesmama nego ljudima koji mogu uništiti svoje živote radi nečijih tuđih odlika - samim vojnicima - onima koje rat redovno pobjedi bez obzira na ishod. Ostatak albuma nije ni približno toliko snažan no pjesme poput poletne 'Skeleton' koja je dostojna zamjena za najpop trenutak prošlog albuma, 'Soft Hand' ili balada poput 'Dance With Me' i 'Mary Of The Angels' itekako su vrijedne pažnje.

Karlo Rafaneli
karlo@monitor.hr
29. travnja 2006

 
 
world wide web:
Boston, službeno

'Everything's Fine'