WALLS OF JERICHO: 'WITH DEVILS AMONGST US ALL'
(Roadrunner/Trustkill; 2006.)
Prva stvar koju ćete primijetiti kod Walls Of Jericho je da imaju ženski vokal. Druga stvar koju ćete primijetiti je da je ta žena, Candace Kucsulain skoro pa veći derač grla nego bilo koji njen muški kolega s hardcore scene. E, a treća stvar je već prilično subjektivna - po mom mišljenju su Walls Of Jericho najbolji bend koji je hardcore scena dala u jako dugo vremena. Osnova te tvrdnje nije samo Candence čiji energični, agresivni i autoritativni vokal nosi bend, nego i njihova sposobnost da, za razliku od većine svojih kolega s hardcore/metalcore scene, ubace dovoljno raznovrsnosti i varijacije u svoje "chugga - chugga" rifove i da sve skupa ne postane ubitačno dosadno, a da pritom ne izgube ništa od svoje iznimne energije. To se posebno odnosi na 'With Devils Amongst Us All' koji bi se mogao pokazati kao karta za njihov proboj iz undergrounda u šire krugove zahvaljujući izvrsnoj produkciji Bena Schigela i nikad boljim bendovim pjesmama.

Prvi singl i uvodna stvar 'A Trigger Full Of Promises' ubojita je stvar u kojoj se nekoliko dijelova izmjenjuje za hardcore kompleksnim i promišljenim stilom, a vrhunac je izmjena refrena u vrištećoj i clean varijanti. 'Plastic' nosi jedan fenomenalan stih kojeg ne želim citirati jer nisam pročitao riječi pjesama pa ne želim pogriješiti, a među vrhunce albuma treba ubrojiti i brutalnu 'And Hope To Die' i odličnu naslovnu stvar. No najveće iznenađenje predstavlja 'No Saving Me', power balada potpuno netipična za bend koja bi se s jačim distributerom tako zavrtjela na MTV-iju da bi se Evanescence pojeli od muke.

Ni premonotoni ni premekani Walls Of Jericho su bend koji ne pripada ni u mainstream ni u underground žestoke glazbe, no to ne znači da im nije mjesto u vašim plejerima.

26. rujna 2006

MySpace podsajt