TRUST COMPANY: 'TRUE PARALLELS'
(Geffen/Aquarius; 2005.)
Trust Company su jedan beznačajan bend, ali imaju smisla iz dva razloga. Prvi: znaju napraviti hit pjesmu. Bez obzira na kvocijent inteligencije nužan za shvaćanje i vještinu potrebnu za stvaranja dijela ili cijele pjesme, hit nije lako napraviti. Ljigavi hit možda lakše nego neki zbog kojeg ti nikad nije neugodno, ali napraviti hit je jednostavno jedan uspjeh. Trust Company imaju žicu za napraviti hit i bok. Drugi: oni su live atrakcija. Uživo nastupanje je jedna dodatna dimenzija i tu se bend mora posebno dokazati. S obzirom da se ljudi žele veseliti i plesati, Trust Company tu dobro sjedaju jer su njihove pjesme dobre za skakuckanje u zrak i lagano pjevušenje.

Da nisu tako nekarizmatični i nelijepi Trust Co. bi postali poznati prije dvije-tri godine kad im je izašao prvi album. Tad su imali zabavne pjesme i vlak Linkin Park ih je tada još mogao povući. No, njihov pjevač Kevin niti jednom nije zavrištao na cijelom albumu (mislim, kakav je to bend!?!), a izgleda i da management nije htio iskoristiti LP paralelu, valjda jer su na drugom izdavaču. Kako god, imali su tu jednu priliku i nisu je iskoristili. A čemu onda drugi album? Valjda zato što se bend nije raspao. Bilo im je fora na turneji, napravili su neke pjesme, a čini se da su ipak i nešto zradili jer im drugi album producirali stari meštar Howard Benson i Linkin Park drugar Don Gilmore koji bi obojica mogli imati pametnijeg i isplativijeg posla. Okej, što se promijenilo u tri godine? Malo toga, moram reći. Bend opet u prvi plan gura vokala i taj njegov lijeni i kilani pjev. Ostatak benda u njegovoj je sjeni, a razlog ne može biti to što oni ne znaju svirati jer ni on ne zna pjevati. Što i nije bitno, oni nisu umjetnici nego zabavljački bend, ali red je da se čuje cijeli bend, pogotovo kad vokali nisu nešto. To sam i bio prvo primijetio - slabije su pjevni nego prije. Od hitova sad se može izdvojiti 'Stronger', prvi singl, spot i prva pjesma na albumu. Ostatak su popunjavačice i prilično su dosadne. Što je jedna deprimirajuća pomisao, pogotovo kod benda kojem je prva i jedina svrha - zabaviti.

4. lipnja 2005.

'The Lonely Position Of Neutral'