THE THERMALS: 'FUCKIN A'
(Sub Pop/Dancing Bear; 2004.)
Ova glazba je idealna za soundtrack nekog nezavisnog filma iz polovice devedesetih u kojem glavni junak neprestano ima ljubavnih problema, a najbolji prijatelj mu radi u prodavaonici stripova. The Thermals piše INDIE velikim slovima na čelu i oni se vjerojatno ponose time jer ipak izdaju za Sub Pop, a svoj prvijenac 'More Parts Per Million' snimili su u kuhinji gitariste Hutcha Harrisa. Njihov indie pop odsviran pankerskom žestinom i jednostavnošću nastavlja se na tradiciju indie heroja iz osamdesetih poput Husker Du ili estetiku 'Slanted & Enchanted' faze Pavement.

'Fucking A' je snimljen u studiju i nije potpuni lo–fi kao prvijenac, ali ovdje se ipak radi o glazbi koja je neposredna upravo onoliko koliko pjesme nalikuju demo materijalu, nema nikakvog ukrašavanja, pjesme otkucavaju u 2-3 minute i 12 prisutnih ovdje traje kratkih 28 minuta. Međutim, ta jednostavnost istodobna je mana i vrlina Thermals jer su strukture pjesama previše slične i ne osobito razrađene, ovdje nema ništa osim tri osnovna instrumenta i nekoliko akorda, pa ove pjesme lišene bilo kakve kompleksnosti i dotjeranosti ovise prije svega o Hutchovoj sposobnosti isporučivanja pitkih melodija i pamtljivih refrena dok ritam sekcija šiba bez milosti. To im, naravno, baš ne uspijeva svaki put, tako da su među boljima ovdje uvodna 'Our Trip' koja završava s dvadeset sekundi izvrsnog gitarskog feedbecka, a ne prelazi dvije minute, te par dopadljivih pjesmica poput 'How We Know', 'A Stare Like Yours', 'Keep Time' te sjajne završne 'Top Of The Earth' u kojoj uspijevaju reći sve što su htjeli u 53 sekunde.

Dobro i nepretenciozno.

2. travnja 2005.

Sub Pop