THE LIKE: 'ARE YOU THINKING WHAT I'M THINKING'
(Polydor/Aquarius; 2006.)
The Like su varljiv bend. Kad krene 'June Gloom' učini se kako ćemo čuti "još jedan isti bend", no kako se album razvija do kraja se otkriva interesantna jedna grupa. Čine ga tri tinejdžerice iz Los Angelesa, a uzevši skroz okvirno sviraju moćnu pankeroidnu pop glazbu na gitarama. Ali da se kod njih svašta čuti. Recimo gitara puno podsjeća na Cocteau Twins, a vokal je negdje između Hope Sandoval i Dolores O'Riordan. Produkcijski bend čistoćom zvuka podsjeća na bendove osamdesetih, a stavom na opuštenu i frustriranu generaciju iz devedesetih pa bi se moglo reći, ali vrlo uvjetno, da The Like spajaju Nirvanu i Bangles. Na svoj mali skroman, ali simpatičan način.

BOY KILL BOY: 'CIVILIAN'
(Universal/Aquarius; 2006.)
Hvatam se za glavu svaki put kad krenem slušati neki album i on počne rifom tu-nu-nu-nu-na-na-na-na - tu-nu-nu-nu-na-na-na-na. Sve te silne i slične neo post-punk bendove više nitko ne razlikuje, a ja pretpostavljam da ih na životu održava tih nekoliko zanimljivih bendova i nedostatak neke privlačne alternative. Ali mora im se priznati da su sklepali neke jake hitove. Ne znam jesu li to uspjeli jer ništa kreativnosti nisu morali trošiti na inovativnost nego su sve investirali u dobre melodije, ali znam da hitčine imaju.

Boy Kill Boy su, normalno, iz Britanije, ima ih četvero i ovo im je prvi album nakon kojeg će se ili raspasti ili nikog neće biti briga za njih. Njihova kvaliteta je tih nekoliko privlačnih pjesama. To su vrlo sintetična i vesela 'On And On', malo kilava ali pjevna 'Suzie' te moj hit tjedna - 'Civil Sin'. Opaka, poletna i sirova stvar, bolja od svih pjesama s posljednjih Franz Ferdinand. Jedna od onih pjesama od kojih poželite da znate bolje pjevati ili barem biti u nekom klubu gdje vrlo glasno svira "One more lie so you can own me/It's civilised, it's civilised, it's civil sin". Nebitni i zabavni, nešto kao Kaiser Chiefs.

8. lipnja 2006

The Like

Boy Kill Boy