THE BLOODHOUND GANG: 'HEFTY FINE'
(Geffen/Aquarius; 2005.)
Zajebali su se momci. Nije prošlo još jednom, iako su imali i vremena i prostora ponoviti uspjeh onih nekoliko singlusina kojima su natrpali džepove dolarima, eurima i tadašnjim markama. Iako je kvaliteta njihove glazbe oduvijek bila u najmanju ruku upitna, ovi su bedaci barem uvijek znali pogoditi sve što se pogoditi može u 3 minute budalastog popa, te ujediniti fanove Eminema, Britney Spears, Metallice i Limp Bizkit u urlikanju uglavnom ne pretjerano rječitih refrena. Ovoga puta hita ni na vidiku. Spota na telkama slabo. Albuma na top listama nigdje. A pet godina su kemijali s ovim albumom ne bi li ponovo pogodili ukus najprosječnijih od prosječnih tinejdžera s obje strane Atlantika. Nisu uspjeli.

Kao prvo materijala je premalo. Iako nitko ne očekuje od njih ne znam kakvu dužinu albuma, no 10 normalnih pjesmica kroz 30-ak minuta glazbe i nije neka garancija da će se baš u tom malom moru naći potencijalni money makin song. 'Balls Out' je totalno promašeni i zakašnjeli Limp Bizkit rip off, a prvi singl 'Foxtrot Uniform Charlie Kilo' i ulazi u uho. No puno teže nego stupidni razarači ovog benda iz prošlosti. A da ne govorimo kako puno, puno manje u ušima i ostaje. Ostatak albuma prolazi u očekivanom tonu, sa songovima o proljevu, kopanju nosa, sisama, prdežima i ismijavanju onih koje se ismijavati ne bi trebalo. No, sve su to sporedne stvari, glavno je oduvijek bilo izbaciti zvijer od hita, koji će prvo poharati Njemačku i bratske zemlje, te onda privrediti neki novac u Americi i Britaniji. Jer samo tada ovaj band je imao smisla.

Prije su pjevali o proljevu i lijepo zarađivali. Sada pjevaju o proljevu i bježe na zahod od muke nakon pogleda na top liste i polu prazne koncertne dvorane. Karijera na zalazu. Vrijeme je za nove budalaše.

24. listopada 2005.

Poezija

MTV Gang