TEST ICICLES: FOR SCREENING PURPOSES ONLY
(Domino/Dancing Bear; 2005.)
Iako su opisani od strane nekih kritičara kao hardcore verzija Bloc Party, Test Icicles su ipak više od toga. Ovaj mladi londonski bend možemo shvatiti kao britansku verziju Blood Brothers ili At The Drive-In. Brzi, žestoki, rastrzani i na trenutke vrlo himnični, oni zapravo imaju vrlo malo veze s trenutačnom otočkom retro-sve scenom, a više s nekim američkim post hardcore - emo đirom, iako i to tek uvjetno rečeno.

Ovako žestok bend britanski tisak nije već godinama gurao, pa me čudi što su to učinili ovaj put, no nije da Test Icicles to nisu zaslužili. Za trio kojeg čine dva devetnaestogodišnjaka i jedan dvadesetpetogodišnjak zvuče izuzetno formirano, lakoća s kojom šeću kroz stilove ponekad je iznenađujuća, a to što u sve to znaju ubaciti dovoljnu dozu pamtljivosti i popičnosti također nije zanemarivo. 'Your Biggest Mistake' furiozno otvara album Sam Merrannovim vrištanjem i rastezanim start-stop ritmom gitara i bubnja, 'Pull The Lever' nastavlja istim smjerom, ali sadrži i zarazan refren, singlovi 'Boa Vs Python' i 'Circle Square Triangle' zrače neočekivanom pjevnošću i pokazuju da usporedbe s Bloc Party nisu posve neopravdane. 'Catch It' odvodi album u nešto neprohodnije vode, ali se ispod suludog Samovog ponavljanja naslova pjesme nalazi brutalna fuzija poremećenog hip-hop beata i bučne gitarske figure i jednostavno mi mami smiješak na lice. 'Maintain the Focus' sadrži bjesomučni metalski rif, sa 'Snowball' i 'What`s Your Damage' odlaze na nešto konvencionalniji emo teritorij, ali se zato 'All You Need Is Blood' doima kao fuzija svega što su željeli reći na cijelom albumu izvedeno u četiri minute, a 'Sharks' zvuči kao da potpuno drogirani At The Drive-In obrađuju The Clash u tri ujutro.

Ovo je daleko od bilo čega originalnog ili inovativnog, ali je izvedeno s tolikom energijom, vještinom i uvjerljivošću da to jednostavno nije ni bitno. Uostalom i to je neuhvatljivo za većinu današnjih bendova.

20. prosinac 2005

Ruke na licu

Test MTVe