TARGET: 'THE ALBUM... NASTAVAK'
(Menart; 2005.)
Da Target nije objavio solo album pala bi velika hrvatska hip-hop nepravda. Što god itko mislio o Tram 11, oni su sudjelovali u stvaranju hrvatskog hip-hopa. Da nije njih bilo možda bi se pojavio netko drugi, možda bi sve bilo bolje, ali oni su pojavili na početku i time su u temeljima te muzike kod nas. Kad su se Jedan i Jedan posvadili, prvi Jedan je dobio svoj solo album dok je drugi jedan nestao. General Woo je u međuvremenu odustao i od časničkog čina i od solo karijere, ali bio je dobio svoju priliku. Red je bio da i Target dobije svoju šansu.

Za razliku od standardnih producenata kojima se služe naši reperi, Targeta su isproducirali Silvio Pasarić i Milo Stavros kojeg se sjećamo kao neuspjelog MC-ja. Od viđenijih tu su nešto malo Baby Dooks, Koolaide i Shot. Uz njihovu pomoć, nakon Elemental i TBF, i Target se našao u funk vodama. Polubrzi ritam krasi mu cijeli album, zvukovi basa i gitara dobrog raspoloženja ne mijenjaju se svih 52 minute, a u skladu je i Target stihovima. «Targetinjo, volim rap ko klinjo/Gori mi mic, žar mi je uvijek tinjo» kaže on u 'Ritam grada' i treba mu vjerovati. Jedva je dočekao da saspe svoje pozitivne rime. Od tolerantnih i antirasističkih, zaljubljenih u čovjeka, grad i rap, preko standardnih travarskih pa do ugodnih tjelesnih aktivnosti ovaj čovjek gleda na svjetlu stranu života. Malo se pred kraj albuma zapita oko socijale pa oko svoje karijere u odličnoj 'Timska tiša', ali ogromna većina albuma počiva na puno fankeroznog basa i sa stihovima bez brige na pameti. Nije Targetu puno potrebno za sreću – «A meni laska kad te vide obdareno izuzetnu/U lila gaćicama s uzorkom šarenog/U uskim hlačicama u krilu dragog svog». Ako su u društvu još kakav smotuljak i nek' hip-hop svira, život je kompletan.

Ne mogu baš zamisliti ove pjesme u klubu jer zvuče pretanušno, kod kuće bi bile previše nalik jedna drugoj, a za u autu im fali groovea. Treba cijeniti pozitivan duh, ali treba ga znati složiti da ne bude dosadan.

18. ožujka 2005.