STEREOPHONICS: 'LIVE FROM DAKOTA'
(V2; 2006.)
Osim izvikanih i već pomalo zaboravljenih Manic Street Preachers, iz Walesa, ili točnije Cardiffa, dolaze nam i nešto manje hvaljeni Stereophonics. Povod recenzije je to da su (konačno) objavili album snimljen u živo. Velim konačno jer to je njihov prvi službeni 'live'. Nastao je u jednoj ugodnoj noći u američkoj Dakoti na vrhuncu izvođačke snage nakon puno proputovanih kilometara u 2005. godini i serije većih i manjih koncerata gdje su svoj zadnji, ne toliko od kritike hvaljeni album, predstavljali publici.

Impulzivan nastup koji je doslovce zavirio u sve faze rada grupe, u potpunosti je pojačao puls nekoliko pjesama čija je slabokrvnost još na studijskim albumima bila očita, ali je i potvrdio snagu već profiliranih melodija. Uvodna 'Superman' odličan je izbor za započeti koncert, a već na narednoj 'Doorman' jasno je da je rock and roll žanr rođen za izvođenje u živo. Stereophonics to rade sasvim korektno. 'A Thousand Trees' je možda i ponajbolja kompozicija koju su do sada napravili, a dokaz tomu je savršena izvedba na ovom albumu. Ništa manje impresivna izvedba događa se i na pjesmi 'Local Boy In The Photograph'. Najsvjetlija točka ovog benda su odlične gitare i jako dobre vokalne karakteristike pjevača po imenu Kelly Jones.

Ako do sada niste imali priliku čuti ovu grupu, ne konzumirajući ovaj album puno propustiti nećete, ali svakako, onima kojima Stereophonics nešto znače u životu (ima li uopće takvih?) i onima gladnim sasvim OK albuma u živo, preporučio bih da pojačaju do daske svoj audio uređaj. Ima se tu dosta toga dobroga za čuti.

1. kolovoza 2006

Službeni sajt