SHE WANTS REVENGE: 'SHE WANTS REVENGE'
(Flawless/Geffen/Aquarius; 2006.)
Ono što izdvaja She Wants Revenge od ostalih nije glazba koju rade, nije ni način na koji je rade, nije ni neka ekstravagancija članova nego to što nitko od njih nije očekivao da ovako zvuče. Bendov vođa, 32-godišnji Justin Warfield kroz devedesete je bio reper i surađivao je s Prince Paulom. Druga polovina benda, 36-godišnji Adam Bravin bio je producent i DJ koji je radio na zabavama NBA zvijezda i P. Diddyja. Ono, tipični ljudi iz mainstream hip-hopa. Našli su se 2003. s namjerom da rade hip-hop, što nije mogla biti češća želja i tipičnija situacija iz čega je morao izaći hip-hop druge klase s jednim singlom, no kad je album izašao dobili smo Joy Division. Njih su dvojica u trenutku iskrenosti priznali da su kao tinejdžeri voljeli Princea i The Cure, a kad su pale maske, pala je i odluka da rade new wave album. Mene baš i ne oduševljava taj retro nagon, ali postoje bendovi koji to rade bezdušno i dosadno, a postoje i oni koji to rade na privlačan, iako i dalje ne pohvalan način poput Franz Ferdinand ili Libertines.

'She Wants Revenge' je vrlo sintetičan album i ima mjesta na ovoj smećem zagušenoj planeti jer su momci napravili 12 zgodnih, pjevnih i plesnih pjesama, isto kao u slučaju 'Franz Ferdinand'. Prigovor da Justin Warfield ima glas identičan Ianu Curtisu jednostavno nema nikakvog smisla. Kad ništa kod benda nije inovativno i kad je čitav jedan i to glavni trend takav, zašto zamjerati nekome što pjeva kao netko prije njega. Smisao kod ovog i niza drugih bendova nije u unapređivanju glazbe nego snimanju što je moguće privlačnijih pjesama i She Wants Revenge su to sasvim dobro uspjeli, unatoč tome što su ušli na teren mračne, pomalo teške i opterećujuće glazbe.

U svemu ov0me meni je vrlo zanimljivo i to što su She Wants Revenge imali vjerojatno potpunu slobodu kod snimanja ovog albuma. Njihov gazda Fred Durst ima odličan nos i niz uspjeha iza sebe pa mu se davanje slobode muzičarima može samo isplatiti. SWR su htjeli napraviti ovo što su napravili i to je najzanimljivije u ovoj priči - tvoja odluka da iskoristiš slobodu tako što ćeš ostati unutar okvira, i to prastarih, a ne ući u neku avangardu. Ne da avangardiranje samo po sebi dobro, ali izaziva više pohvala, obrnuto proporcionalno razumijevanju, i uobičajeni je scenarij. Ova dvojica upustili su se u izazov retro spike što je također skliski teren jer diraš u svetinje. Ali opet, ostaje stara konstatacija, kao i kod prerade pjesama - to je zgodan potez, ali time dobiješ vrlo malo toga. Pjesmice.

1. ožujka 2006

"Djevojkama za ples i plač"

MySpace