SEPTICA: 'SEPTICA'
(Aquarius; 2006.)
Sve koje su pročitali makar i jednu tablu nekog stripa Dubravka Matakovića ovaj album ne može iznenaditi. Baš kao i njegovi stripovi, i njegovi tekstovi ovdje su puni grubog crnog humora operiranog od bilo kakvog osjećaja političke korektnosti. I to je ujedno i njegova najveća vrlina jer kad i promašuje cilj on je toliko sulud i toliko vulgaran da sve to postaje potpuno nevažno. Septica se zapravo s svojim trash-metal-susreće-rap pristupom doima kao balkanska i od bilo kakve patetike očišćena inačica Ice-T-jevog Body Count. Naravno, Mataković (za ovu prigodu Govnar Smrti) i drugi MC Bumušku Kušlu nisu posebno talentirani reperi, ali su riječi pjesama razgovjetne, a to je ovdje najvažnije. Glazba je glasna i, rekao bih, namjerno banalna, a pjesme su tu i tamo blagoslovljene ponekom besmislenom solažom koja samo pojačava konačan dojam potpune zajebancije.

"Neću promjene, jebo promjene" jedna je od urnebesnih parola albuma koji zapravo daje karikaturalnu sliku tupog Hrvata. Nema na ovom albumu moraliziranja na tu temu nego imamo samo neuvijenu crnohumornu dijagnozu primjerena ocu anti-junaka poput Glištuna Gmižića.

Tko je dovoljno glup da vrati oružje u MUP, pita čija je livada a čija trava dobije za kaznu odrezanu krivu nogu i govno mrtve babe s onoga svijeta. Nema ovdje ništa previše pametno no ni nenamjerno glupo. "KOMUNISTI - ISTI, KAPITALISTI - ISTI, I NACISTI - ISTI, NEONACISTI - ISTI, I RASISTI - ISTI, I FAŠISTI - ISTI, NEOFAŠISTI - ISTI, SADAMISTI - ISTI, SODOMISTI - ISTI, STALJINISTI - ISTI, SOTONISTI - ISTI, I SADISTI - ISTI, NACIONALISTI - ISTI, TITOISTI - ISTI, LENJINISTI - ISTI I MARKSISTI - ISTI, ENGELSISTI - ISTI, PERONISTI - ISTI, ZAPATISTI - ISTI, MAOISTI - ISTI, CHEGEVARISTI - ISTI, DEGOLISTI - ISTI, TERORISTI - ISTI HITLERISTI - ISTI, HIROHITISTI- ISTI, MUSOLINISTI - ISTI, NIŠ KORISTI". A dodao bih i da na kraju i ostaje jedno veliko NIŠTA (ili možda septička jama )

. P. S. Sasvim je jasno da je i relativizam sranje iako nije ISTI. Dakle svi smo "NIŠ KORISTI"!!!!

3. travnja 2006