SEAN PAUL: 'THE TRINITY'
(Atlantic/Dancing Bear; 2005.)
Kad dođu do trećeg albuma muzičari vole postati pametni. Smišljaju neke koncepte, pametne priče, neku veliku poruku, cijele opere jer da nisu oni glupi pjevači nego pametni umjetnici. Eto, i Sean Paul se pravi pametan. Svoj novi album nazvao je 'The Trinity' (opa, alaj se narazmišljo) zato što je, vidi matematike, treći, trebalo mu je tri godine da ga napravi (u što nisam siguran jer je 'Dutty Rock' izašao u ovo doba 2003.), nastao je u državi koju se smatra trećim svijetom te predstavlja tri različita elementa njegove glazbe (dancehall, reggae i hip-hop). Ako se mene pita, Sean Paul nije poznat po tome što je pametan nego zato što radi dobre pop pjesme.

Zadnje dvije godine vrhunac plesnjaka znali su biti 'Gimme The Light' i 'Get Busy'. Mislim da nijedna stvar s 'The Trinity' neće biti vrhunac ničega. Sean Paul je povukao jedan hrabar potez pa je odbio razne suradnje na visokoj razini koje su mu se nudile za ovaj album, odbacio je produkcije A klase iz tog posla i vratio se na ovaj svoj otok. Produkciju su mu radili mladi dečki iz dancehall kruga (Steven 'Lenky' Marsden, Don Corleone, Renaissance Crew i Snowcone). Uskoro to nitko neće priznati, ali odnos vokala i ostatka glazbe je ovdje jako u korist vokala dok je glazba utišana i u drugom planu. Osim toga, jedva da se nađe nekog ritma na albumu i zapravo svih 18 stvari albuma djeluje jako jednolično bez ijednog dijela koji bi se istaknuo. Kad zamišljam isti trenutak u nekom klubu kad su ljudi obnevidjeli od plesa na Sean Paula zamijenjen nekom od ovih pjesama vidim jednu veliku mlohavost. Jedino 'We Be Burnin'' malo izvlači cijelu stvar jer ju se da zapamtiti, ali plesni hit nije ni ona. Još se dogodi jedan zanimljiv, točnije jedan ne posve dosadan trenutak kad na 'Connection' svrate Nina Sky, ali ostatak je sve sama dosada.

Ovo nije ni dancehall ni reggaeton ni reggae, nego neka kilava bezlična masa bez plesa i pjesme.

20. listopada 2005.

'Dutty Rock'