REBEL MEETS REBEL: 'REBEL MEETS REBEL'
(Big Vin; 2006.)
Rebel Meets Rebel prvenstveno služi tome da fanovi Pantere vide otkud potječe glazba tog benda. Jesu oni metalci, ali glazba koja ih je ponajviše odgojila što se tiče pogleda na svijet jest country. Ne samo zbog toga što je dvojici članova stari bio coutry majstor i što su puštali country na uvodima u svoje koncerte, nego zato što se radi o sličnoj poetici žena i alkohola. David Allan Coe je osim svog glasa u ovaj bend donio i tu prljavu pijanu poeziju alkohola pod utjecajem žena te žena pod utjecajem alkohola, a potegnuo je i vječno pitanje drogiraju li se više rokeri ili kantrijaneri. Dimebag Darrell, Vinnie Paul i Rex Brown donijeli su metal u ovaj bend… ali možda ipak ne metal kakav smo navikli od njih. Glazba je u osnovi varijanta Pantere s dodatkom hard-rocka i countryja. Više nego ijedan Panterin album ovo zvuči kao glazba ali baš savršena za motoriste jer ima tu gitarsku moć i oštrinu i Coeov mačo i grub glas. Svaki spot Rebel Meets Rebel morao bi imati motore.

GODSMACK: 'IV'
(Republic; 2006.)
Godsmack imaju savršenog smisla u Americi. Bend je godinama pokušavao zamijeniti Metallicu na metalskom tronu i sa svojim novim albumom napravili su ono što Metallica pokušava, ali se ne usudi, ili ne zna (mislim da je prva verzija): predstavili su country-metal. To je derivat metala koji sadrži iste distorzije i energiju, ali s dodacima countryja u čemu se posebno ističe zatežući vokal te prikladne melodije (usna harmonika također ne smeta). Metallica je ovo pokušavala, ali nisu uspjeli, dok je 'IV' čisti country-metal pogodak koji bi uz pravu reklamu mogao biti veliki zgoditak u Americi. Konkretno mislim da ne bi imalo smisla da Godsmack sad idu na turneju s naprimjer Sevendest ili Deftones, nego s Toby Keithom ili Bon Jovi. Ili s Metallicom, što nije preporučljivo jer bi moglo ugroziti headlinerov primat. Ovim albumom Godsmack možda najiskrenije pokazuju tko su i što su.

24. svibnja 2006

Rebel Meets Rebel

Godsmack