RAZNI IZVOĐAČI: 'VERVE REMIXED 3'
(Verve/Universal/Aquarius; 2005.)
Kad pogledam imena s jedne i druge strane naziva pjesama zaigra mi moje hedonističko uho. Originali su iz vlasništva Nine Simone, Billie Holiday, Dinah Washington, Astrud Gilberto, a remikse su radili Postal Service, RJD2, Junior Boys, Danger Mouse, Lyrics Born... Ne može biti tako dobro kao što izgleda, bilo bi to previše.

Čast otvaranja albuma imaju Postal Service s 'Litle Girl Blue' Nine Simone, a stvar ne zvuči ni kao ovi sint-poperi ni stara pjevačica, nego vuče na microhouse i prilično je hladna za album koji remiksira jazz ostavštinu. Glas Billie Holiday i prašumski Bent remiks vraća staru organsku ploču, koja još dalje ode sa Anitom O'Day na solo igri vokala i klavira pa se pitam što je to tu remiksirao RSL, osim ako je možda stavio na repeat tu solo dionicu. Sa 'Fever' Sarah Vaughan je teško iznenaditi, a ni Tom Findlay iz Groove Armade ne može bez svog velikog groovy basa kojim je obrlatio Shirley Horn i njenu 'Come Dance With Me'. Brazilian Girls novi su bend na Verveu, a Cole Porterovom pjesmom 'Just One Of Those Things' žele dokazati da zaslužuju to priznanje. Oni opet težište bacaju na modernu plesnu glazbu, a manje na tradiciju. RJD2 je najvanredniji ovdje. Njegov remiks Astrud Gilberto je jedan hip-hop pogled na staru pjesmu i više funkcionira kao kakav njegov polagani instrumental uz taj slučajni dodatak vokala. Max Sedgley se nakon 'Peter Gunn' Sarah Vaughan slobodno može prijaviti za producenta idućeg soundtracka Jamesa Bonda, a isto tako je Lyrics Born dao sve od sebe da nas raspleše s Jimmyjem Smithom. Za kraj je ostavljen najintrigantniji trojac koji već na papiru djeluje odlično. Prvi su Album Leaf i njihov smirujući remiks Nine Simonine 'Lilac Wine', zatim slijede još uvijek nedovoljno primjećeni Junior Boys sa vrlo tužnom verzijom 'Yesterdays' Billie Holiday, a zatvarajući je razvikani Danger Mouse s apokaliptičnom 'Baby, Did You Hear?' Dinah Washington.

Najčešći minus kod remiks albuma je taj što su neujednačeni stilom i kao poseban album. Previše se osjeti originale, a i remikser hoće ostaviti svoj pečat pa tim albumima često nedostaje fokusa. Događa se i da album uopće ne funkcionira kao cjelina s početkom, sredinom i početkom. 'Verve Remixed 3' možda malo kaska za vremenom svojim jazzy donwtempo zvukom, ali s druge strane i hvata korak ponekom organskom disco pjesmom. U svakom slučaju je logična cjelina koje može i ne mora rasplesati.

21 travnja 2005.

Najbolji DJ-i na svijetu remiksaju najbolji jazz