PEARL JAM: 'LIVE AT EASY STREET'
(J Records/ 2006.)
Dečki iz Pearl Jam uvijek su se isticali jednom vrlo plemenitom osobinom, a to je da ih slava i popularnost nisu udaljili od razmišljanja i načina života s početka devedesetih. Tako su dečki jedno vrijeme rušili bezobrazno visoke cijene karata, nisu snimali spotove što je potkopalo tržišnu poziciju zadnja tri-četiri albuma, a bili su angažirani i kao bend u raznim prosvjednim i inim aktivnostima (zadnje nešto veliko što su radili, ali i popušili je 'Vote For Change'). Povod ove recenzije je nenajavljeni nastup u relativno maloj CD prodavaonici 'Easy Street Records' (29.4.2005. godine) koja se nalazi u zapadnom dijelu grada Seattlea. I osim što je bio nenajavljen i što je usrećio par desetaka sretnika koji su se te noći našli tamo, nastup je imao višu svrhu. Cilj je bio poduprijeti organizaciju koja se zove Coalition of Independent Music Stores, a koncert je održan na njen deseti rođendan.

Ono što će fanove najviše zanimati ustvari je set lista. Ovo je jedna žestoka set lista koju otvara 'Half Full' sa albuma 'Riot Act'. Eddie je u standardno dobroj formi, ali ono što je mene osobno oduševilo je gitarsko solo. Slijedi pedesetak sekundi manje poznate pjesme 'Luckin' s 'No Code'. Kakav je to urnebes ljudi! Jako dobro. Slijedi prva (od ukupno četiri) obrade. Radi se o pjesmi 'American In Me' grupe The Avengers. Ništa neću reći osim jedne riječi: silovito. Slijedi povratak na 'Riot Act' sa 'Save You' u još jednom energičnom izdanju. Vrlo vjerna izvedba originalu. Pjesma Dead Kennedy's 'Bleed Like Me' je još jedan cover koji je bendu odlično legao. John Doe gostuje na obradi pjesme 'New World'. Barem na ovom EP-ju, koncert se završava kompozicijom 'Porch' sa ključnog albuma grupe - 'Ten'. Četvrta obrada, javljaju sudionici koncerta, bila je 'Rockin in The Free World' Neil Younga. Vjerojatno je nisu stavili na EP zbog toga što je to pjesma koju PJ standardno izvode već desetak godina, tako da i ne predstavlja problem izostaviti je.

Ovo je izdanje koje je diskografski manje važno ako se promatra razvoj Pearl Jam kao grupe jer bootlega svakojake kvalitete ima previše. No, povod i dostupnost ovog EP-ja svakako će biti poticaj da ga okorjeli fanovi nabave i da odlijepe.

26. rujna 2006

'Pearl Jam'

'Lost Dogs'