P. DIDDY: 'PRESS PLAY'
(Bad Boy/WEA/Dancing Bear; 2006.)
Novi P. Diddy bi mogao biti podnaslovljen s "portret umjetnika kao mladog ljubavnika". Kroz knjižicu CD-a Diddy nas vodi kroz svoj izlazak u koji ide beprijekorno odjeven (uključujući sunčane naočale po mrklom mraku) te vrlo brzo pokupi vjerojatno najljepšu ženu u krugu jednog kilometra. Žena ima sve manje odjeće pred kraj knjižice (Diddy je stalno u odijelu), a u nizu fotografija samo joj jednom vidimo lice (gaće pet puta, golu guzu jednom) dok Diddy pomalo rezignirano uživa u bakrenom tenu svoje odabranice za tu večer da bi na kraju bio čak pomalo slomljen ovime što je napravio.

Album je posložen da prati ovaj zavodnički put klupskim hip-hopom ljubavne tematike. Puno je tu ritma, pjesme su brze, puno je raznih vokala od žena na refrenima do muških grla na kiticama i to ne nekih anonimusa, nego sve samih imena iz prve lige - Nas, Cee-Lo, Aguilera, Brandy, Jamie Foxx, Mary J. Blige itd. Među pjesmama nema razmaka nego se sljedeća pretapa iz prethodne što još više pojačava dojam kako se ovdje radi o mixtapeu, a manje o radu jednog čovjeka. Zato i nije važno što je na albumu 19 pjesama i traje 79 minuta jer kod 'Press Play' nije smisao u cjelini, nego slušanje ovisi samo o tome koliko vam se dugo da slušati ovakva glazba - 15 minuta ili 3 sata. Kad ti dojadi isključiš i nisi ništa izgubio, a ako želiš i dalje slušati jednostavno nastaviš i nije te udavio jer je življi i pun promjena. Iako dobar dio albuma producentski potpisuju ljudi manjih imena, P. Diddy je od njih naručivao podloge koje ulaze unutar granica trokuta na čijim kutevima su Neptunes, Kanye West i Timbaland. To znači moderni hip-hop zvuk koji spaja plesnost i cool. Pred kraj album malo skrene u sporije, arenbijaste vode baladama Marija Winansa, ali i tu Diddy ima rješenje u vidu velikih vokala koji spašavaju mlakost i održavaju nivo albuma.

Dobro što sve osim jedne pjesme nemaju gostujućih vokala, ali na ovom albumu kao da nema Diddyja. Te je netko drugi na vokalima, te zvuči kao Kanye West, te neki debeljko poput Cee-Loa ostavi veći dojam na pjesmi pa čovjek dobije dojam kako Diddyja ovdje uopće nema. Zbog čega moram promijeniti podnaslov u "portret umjetnika kao mladog menadžera" (s jednom primjedbom: NIKAKO čačkalica u usta, NE, NE!!!). I svi takvi mislim da bi morali imati ovo.

11. sijeènja 2007

P. Diddy

'The Saga Continues'