PARIS HILTON: 'PARIS'
(Warner/Dancing Bear; 2006.)
Početkom dvijetisućitih pojavio se zanimljiv medijski fenomen - počele su se pojavljivati osobe koje su slavne bez nekog posebnog razloga. U prošlosti je za takvo nešto trebao rad (pod radom smatram i oportunizam i korištenje svake prilike), karizma ili talent te najčešće kombinacija svega navedenog. No, u ovim čudnim vremenima to je potpuno nepotrebno. Paris Hilton slavna je samo po svom postojanju. Postoji još stotine ljudi koji su bogati nasljednici pa nisu svaki dan na stranicama tabloida. Ona je oličenje onoga što možemo nazvati "medijskom kurvom" i pri toj neutaživoj gladi za slavom nije joj uopće bitno što je većina publiciteta koji dobiva negativna. Vrhunac njene medijske taktike je bio lani kad se na osnovi njenih prijašnji medijskih istupa njezin glumački izlet u filmu 'House Of Wax' reklamirao sloganom "gledajte Paris kako umire". Činjenica da je ona slavna baš zbog toga što je preziru takav marketinški potez potpuno opravdava. Debitantski album još više pomaže u toj medijskoj slici Paris Hilton kao ikone ispraznosti, površnosti i suvišnosti dvadeset prvog stoljeća. Od prve stvari 'Turn it Up' do završne obrade grozote Rod Stewarta 'Do You Think I`m Sexy' ovo je generički studijski proizvod. No njegova vrlina je u tome što ni ne želi biti išta više. Album je isprazan koliko i medijska slika njegove autorice. Skupa produkcija koju uglavnom potpisuje Scott Storch, nekadašnji klavijaturist The Roots, a danas iskusni r`n`b i hip-hop najamnik i bezbrojna peglanja vokala (rijetko je kad na albumima potpisan vokalni producent kao što je slučaj ovdje) samo potvrđuju taj dojam. Pjesme koje variraju od kvazi-erotičnog r`n`b-ja poput 'Turn It Up' i 'Fighting Over Me' preko pseudo-reggaea prvog singla 'Stars Are Blind' i balada poput 'Heartbeat' do bubblegum power popa 'Jealousy' i 'Screwed' nisu toliko loše i nemaju neku trash kvalitetu pa da se možete smijati nego su jednostavno nezanimljive i isprazne. No to se sasvim dobro uklapa u cijeli medijski plan Paris Hilton jer ona svoj image gradi na površnosti i ispraznosti. Kad pogledam malo oko sebe rekao bih da je žena marketinški genij i da će joj jednog dana taman pred rušenje ovakvog konzumerističkog načina života biti podignut spomenik. Za sada je samo zapanjujuće to da sve više i više ljudi diljem svijeta svjesno i nesvjesno želi biti baš poput Paris Hilton .

4. studeni 2006

Paris