PAPA ROACH: 'THE PAPAMOUR SESSIONS'
(Geffen/Aquarius; 2006.)
Čudan je ovaj svijet - metalci postaju šminkeri, pop-rokeri postaju reperi, a reperi žele biti rokeri. Iako će se sve jednom vjerojatno vratiti na staro, moramo se u međuvremenu znati nositi s tranzicijskom fazom. Evo, naprimjer, stari pozeri Papa Roach sad su plesni rokeri s malo žestice. Njihov 'The Paramour Sessions' slično je postavljen kao posljednji Lostprophets. Momci se mogu naći pored neo-post-punk, emo pa i neo-disco benda, kako svojim izgledom (posebno mi se dopala pjevačeva tranzicija u Duran Duran-susreće-Motley Crue imidž) tako i svojim sadašnjim gledanjem na glazbu. Pohvalno je što igraju na kartu zabavnosti jer oni za nešto više i nisu sposobni (što ovim albumom i sami priznaju) i treba im se priznati da uspijevaju. Zapravo, samo balast starih vremena prijeći ih da budu relativno popularan bend u današnjim okvirima popularne glazbe - imaju puno plesnog ritma, himničnih melodija naodmet i barem 4 hit-pjesme ('...To Be Loved', 'Crash', 'The World Around You', 'Forever', smještene na sam početak albuma) i ne vidim ni jedan razlog zašto bi Papa Roach bili slabije slušani od naprimjer Babyshambles, Killers ili Razorlight.

CASSIE: 'CASSIE'
(Bad Boy/Atlantic/Dancing Bear; 2006.)
Odlučio sam da neću pisati o posljednjim albumima Beyonce i Kelis, iako sam im se veselio, zato što su bezveze. Ono, jednostano su dosadni i šuplji i nema smisla trošiti riječi na njih, za razliku od Cassie. Ona je nova mlada američka r'n'b zvjezdica (20 joj je godina) i trajat će do prve promjene vizualnog imidža MTV-ja, ali bez obzira na to, ona ja danas više fora, seksi, ljepša i kul od obje ove žene. To konkretno znači da će potrajati sezonu-dvije za kojeg razdoblja će biti ugodna pojava. Mislim, njen prvi album ne ide dalje od nivoa ugodnog buđenja subotom ujutro uz neprestano i besciljno uključeni TV, ali s obzirom da se od nje ništa ne očekuje, jer se tek pojavila, a ona nam isporuči mladenački r'n'b pun života treba priznati da se radi o uspjehu. A i čim se Diddy prihvatio nje onda se zna da će žena biti velika, koliko god to trajalo.

17. studeni 2006

Papa Roach

Cassie