NEKO CASE: 'FOX CONFESSOR BRINGS THE FLOOD'
(Anti/ 2006)
Šira hrvatska javnost malo zna o Neko Case. Ova, po mnogočemu nesvakidašnja osoba, do sada je objavila četiri samostalna studijska albuma, a svirala je i pjevala sa nekoliko bendova u Kanadi i SAD. Prvi studijski album 'The Virginian' (1997.) na mala vrata uveo je Neko Case na scenu, dok je 'Furnace Room Lullaby' (2000.) bio ulaz u najvažnije svjetske muzičke časopise. Na trećem 'Blacklisted' (2002.) svirala je gotovo sve instrumente, napisala većinu pjesama i bila koproducent albuma

Četvrti, 'Fox Confessor Brings The Flood', pozitivno je iznenađenje koje mami osmijehe i potiče čula. Ovdje nema jasnog žanra, a svi putokazi na albumu vode do točke gdje se susreću strastveni kreativni nagoni i nepredvidiva energija. Za mene je Neko Case prije svega vrhunska poetesa i vlasnica jednog od najljepših glasova koje sam zadnjih godina čuo, a da je pjevala prije trideset ili četrdeset godina vjerojatno bi danas uživala status legende.

Savršena 'Hold on, Hold on' odzvanja mi u glavi već danima. Pozadina je tako jednostavna, bez nepotrebnih produkcijskih štosova. Naslovna 'Fox Confessor Brings The Flood' kompozicija je koja bi savršeno legla nekom niskobudžetnom filmu prepunom psihodeličnih trenutaka, a 'The Needle Has Landed' moj je osobni favorit zbog visoko izražene kreativne snage skladanja i izvedbe. Ništa manje impresivna je i 'Margaret vs. Pauline'.

Samo u otprilike nešto manje od četrdesetak minuta koliko traje album, Neko Case je oduševila, i zbilja bih preporučio da se ovaj album presluša. 'Fox Confessor Brings The Flood' ima velike izglede da postane najistaknutiji album godine.

6. svibnja 2006

Službeni sajt

WikiNeko