MAGNOLIA ELECTRIC CO.: 'WHAT COMES AFTER THE BLUES'
(Secretly Canadian; 2005.)
Nekoliko mjeseci nakon službenog prvijenca Magnolia Electric Co. živog albuma 'Trials & Errors' izašao je i studijski debi 'What Comes After The Blues'. Pomalo neobično da bend počinje karijeru živim albumom, ali za Magnoliju itekako prigodno. 2003. Jason Molina je izdao zadnji album Songs: Ohia naslovljen 'Magnolia Electric Co.' te nedugo nakon toga objavio promjenu imena. U pozadini te odluke je stajala činjenica da je to bio njegov prvi album s punim bendom. Songs: Ohia su zapravo bili Jason Molina plus gosti, a tranzicijski album najavio je osnivanje čvrstog benda.

'Trials & Errors' je predstavio taj bend mješavinom starog i novog materijala te energijom Neil Younga i njegovih Crazy Horse. Ovaj album se ipak više vraća na singer/songwriter teritorij Songs: Ohia pod velikim utjecajem Will Oldhama i njegove gomile projekata. S obzirom da je Molina s njim surađivao u jednokratnom projektu Amalgamated Sons Of The Rest to nije ni čudno. Međutim to je i najveća mana albuma budući da ne nudi ništa novo nego balansira između Oldhamovskog vokalnog manirizma i laganijih country trenutaka Neil Younga. Međutim to ne znači da ovdje nema dobrih pjesama. 'The Dark Don`t Hide It' energično otvara album i služi kao poveznica s 'Trials & Errors' na kojem je također imala istu ulogu. Veliko osvježenje albuma je gostovanje Jennie Benford u ulozi pratećeg vokala pri čemu često podsjeti na Emylou Harris. Jennie je i glavni vokal na prekrasnoj 'The Night Shift Lullaby', a pravi duet s Molinom ostavljen je za završnu 'I Can Not Have Seen The Light'.

Solidan album preporučljiv prije svega ljubiteljima americane.

15. srpnja 2005.

Songs: Ohia