LOSTPROPHETS: 'LIBERATION TRANSMISSION'
(Visible Noise/Columbia/Menart; 2006.)
Nakon što sam vidio nove fotografije i prvi put čuo 'Liberation Transmission' upitao sam se zar Lostprophets zaista misle da će ih se ozbiljno shvatiti. Nije mi toliko problematična činjenica što sviraju pop-rock nego to što su odlučili uopće prijeći sa svoje bivše (pop punk-metal) na ovu glazbu. Mislim, prvo mi dođe da se izrugujem (kao što bih imao razloga za izrugivanje da, neznam, Radiohead počnu repati), a onda se pitam što im je ovo trebalo. Jest da njihova bivša glazba ne uživa neki veliki respekt jer ju se smatralo namijenjenu tinejdžerima, ali ipak su uspjeli steći pristojnu količinu poštovanja. I kad su to doživjeli, oni naprave zaokret i zasviraju glazbu koju mirne duše mogu usporediti s Bon Jovi. Puno brzog ritma, malo prigušenih gitara i ekstremno naglašeni vokal, recept je za američke rock bendove članova starijih od 35 namijenjenih jednako tako starim ženama. I to naprave Lostoprophets, britanski metalci. Na osnovu čega ja zaključujem da je bend posve izgubio kontakt sa stvarnošću.

HEAD AUTOMATICA: 'POPAGANDA'
(WEA/Dancing Bear; 2006.)
'Popaganda' je jedan dobar album, koji će teško naći svoju publiku. Head Automatica su poznati kao bend Daryla Palumba koji je potekao iz emo svijeta, no ovo će emo publici biti previše mainstream, puno više od 'Decadence'. S druge strane, ljubiteljima mainstreama 'Popaganda' će biti previše oštra i možda malo sirova. A istina je da bi u nekom pravednijem svijetu Head Automatica bili Faith No More b-klase. Iako su podjednako pop-zvučeći nemaju dovoljno privlačne pjesme i ne mogu u prvi ligu bendova, ali zaslužuju više od reputacije postranjskog benda boležljivog emo momka. Dobar pop-rock.

26 srpnja 2006.

Lostprophets

Head Automatica