LL COOL J: 'TODD SMITH'
(Def Jam/Universal/Aquarius; 2006.)
U svijetu hip-hopa vjerojatno ne postoji čovjek koji je prevalio veći od štovanja do prezira od LL Cool J-a. Na svom početku on je bio cijenjeni član hip-hop kulture i svrstavan mežu velika imena hip-hopa iz osamdesetih, dok ga danas nije reputacija tek dugotrajnije varijante Nellyja (ili možda Ja Rulea?). Njegova misija danas je pokušati što drže ostati na životu uz svesrdnu pomoć ženske populacije kojoj je ovo prvotno namijenjeno. Na to nas navodi i čovjekov prvi singl 'Control Myself' s Jennifer Lopez na vokalu. U biti produkcija ove pjesme je najzanimljiviji dio albuma. Taj disko zvuk zamiješan s repanjem vraća nas u rane dane hip-hopa iz osamdesetih, što nas pak dovodi u današnju glazbu opsjednutu tim desetljećem. Da ovu pjesmu pustite breakdanceru iz 1986. vjerojatno bi čovjek odmah shvatio što se zbiva, jedino bi se možda iznenadio ženskom vokalu. Ostatak pjesama je u standardnijem modu modernog muškog r'n'b-ja, a prednost 'Todd Smith' je u tome što ne davi previše s baladama (nije da ih nema). Pokazatelj koliko se LL Cool J-u baš ne da je količina gostiju na albumu. Ima po jednog na svakoj od 13 pjesama (osim jedne, '#1 Fan' na kojoj to nikako ne bi ni imalo smisla), a zovu se Mary J, Blige, Ne-Yo, Juelz Santana, Jamie Foxx i slično mekano. Osim prvom singlu moje pohvale idu i za 'Preserve The Sexy', sočnom komadu ritma i seksa s Teairrom Mari na gostujućem mikrofonu.

Moje glavno pitanje je kad slušati 'Todd Smith'. U klubu ima smisla samo prvi singl (treba ga puštati nakon Madonne), a ostatak može poslužiti samo tužnoj djevojci kojoj treba uvjeravanja da ju netko voli. Ali LL Cool J ovdje nije ponudio iskrenosti što treba tužnoj djevojci kojoj površnost 'Todd Smith' neće omogućiti da prokljuvi u svoje emocije i može joj samo produljiti tugu. A LL Cool J produljava svoju agoniju i meni to nije lijepo gledati.

24. svibnja 2006

Reper

Glumac