KANDA, KODŽA I NEBOJŠA: 'PREKIDI STVARNOSTI'
(PGP-RTB; 2005)
Bend Kanda, Kodža i Nebojša oformljen je 1991. godine, a dosad su objavili 3 studijska albuma. Bio bih vrlo iskvaren kad bi rekao da sam čuo više od dvije pjesme sa svakog albuma, a mislio sam da li pristupiti četvrtom studijskom albumu kao totalnoj nepoznanici ili prvo odraditi zaostalo pa onda se baciti na novo. Ipak, presudilo je to što me ovaj novi album toliko preokupirao ovih zadnjih par dana pa sam smatrao da je nepotrebno slušati još tri albuma da bih napisao svoje dojmove o nečemu ovako konkretnom i dobrom.

'Prekidi stvarnosti' ne zvuči kao album sa Balkana. Cjelokupna produkcija albuma je gotovo idealna. Dečki piče po magistralama popa i rocka te prašnjavim cestama bluesa, jazza i reggaea kao da su rođeni i odrasli u muzičkoj džungli New Yorku, a ne u nekom tamo zakržljalom Beogradu. 'Danas nebo silazi u grad' definitivno ne izlazi iz okvira vrlo ujednačenog albuma, no svakako je jedan od za uho lakše ljepljivih uradaka. S vrlo razigranom ritam sekcijom dečki pjesmu 'Ton po ton' odrađuju u jednom dahu, dok je 'Every Nation' skoro savršena kompozicija. 'Kad oživimo' malo iritira, no u određenim blaženim stanjima tijela i duha, mislim da bi savršeno sjela, a ono najizraženije - glas pjevača je najsnažnije oružje grupe ('Najsvetliji dan', 'Hallelujah', 'Polako').

Na ovom albumu nema sirovih adrenalinskih šokova, mladalačkog bijesa i nezadovoljstva u formi u kojoj većina glazbenika doživljava i reflektira stvarnost. Kanda, Kodža i Nebojša na jedan vrlo profinjen i inteligentan način isporučuju melodije koje će bar za trenutak prekinuti kolotečinu današnjice i odvesti vas na malo opuštenija i sretnija mjesta.

5. studeni 2005

Online