JENNIFER LOPEZ: 'REBIRTH'
(Sony/Menart; 2005.)
Toliko obaveza, da više ni sama ne zna šta će i kako će. Nekada se pitam kako sve to stigne, bokte! Pjevačica, glumica, dizajnerica, one neke ludorije s parfemima i otvaranjem lanca robnih kuća samo sa svojom robnom markom, pa se stigne između svega toga i ženiti i rastavljati svako malo. Al' meni je simpa i poštujem ju. Nije ona kriva.

Od svih tih zanimanja nekako mi se čini da je kao glumica još i najbolja. Nije sad neki vrh vrhova, al' onako, zna fino odglumit. Ona i njena publika prepoznali su to, pa sve više vremena gospođa Anthony provodi ispred kamere. S različitim uspjehom. Karijeru pop pjevačice u zadnje je vrijeme prilično zapostavljala, no novi album stupidnog imena tu je da vrati stvari na stari kolsijek. Ili bi ona bar tako htjela.

Sve je po starom na 'Rebirth'. Blaga fuzija pop, latino i r'n'b glazbe, mlako i bezidejno zapakirano za američke kućanice i klinke koje bi htjele biti kao Jenny kada porastu. OK, i za momke koji ionako ovo kupuju radi knjižice da još malo jače istreniraju svoje desnice. Najavni singl 'Get Right' i nije tako loš, dapače, plesnjak je moguć i poželjan uz spomenuti komad, iako neki filing nedorečenosti ostaje u zraku. No, zato njegov sljedbenik 'Hold You Down' ne prepušta ništa slučaju: riječ je o klasičnoj retardaciji u kojoj Jenny ugošćuje nekog aktualnog Ćrnuha. I uvijek to radi tako krivo jer bira neke bezopasne igrače koji bi se mogli svidjeti spomenutim kućanicama, a kao moraju predstavljati i njezin teški teenage hood život. U prošlosti su te cipele popunjavali LL Cool J i Ja Rule, a na 'Hold You Down' svoj kredibilitet (ima li ga?) uništava Fat Joe. I umjesto da Jenny ugosti nekog opakog Ćrnuha i zapjeva o tome kako voli dok ju on plješće po kanti ogromnoj, opet ista spika o tome kako će ona pružiti podršku Debelom Džou dok on bude u babani, a bome će Debeljko i njoj biti rame za plakanje kad god Jenny zacmizdri. Odvratna spika. Tempo ljigavosti nakon ove stvari ne jenjava do kraja, a broj klasičnih latino pop balada impresivan je.

Kao pjevačica je bila zanimljiva tržištu kada se pojavila. Super spotovi, mjuza blesava ali za tu publiku relativno svježa i, naravno, najbolja guzica na svijetu unazad desetak godina. Danas se u spotovima pojavljuje uglavnom zakopčana do grla, dupe je skriveno, a mjuza ista kao i prvog dana. Tako da su i tiraže sve slabije, a publika se okreće nekim novih kraljicama dosade. No ne vjerujem da će novčanik gospođe Anthony zbog toga posebno patiti. Naći će ona već neke nove zanimacije. Možda kakva rastava braka uskoro padne.

3. svibnja 2005.

Glumica

Pjevačica