INCUBUS: 'LIGHT GRENADES'
(Columbia/BMG/Menart; 2006.)
Nakon prošlog Incubus uopće nisam ništa očekivao od njih i zapravo mi je posve svejedno bilo što išta objavljuju. I to je zapravo dobra pozicija za bend jer su očekivanja nikakva pa je dovoljno da objave nešto pristojno da zasluže kakvu-takvu pohvalu. Baš zbog tog što sam imao jednu poveću pauzu od Incubus, 'Light Grenades' mi je slušljiv. To je jednostavno okej glazba. Izašli su iz Stone Temple Pilots faze i otišli još dalje u prošlost pa prizivaju Pink Floyd i slične prog-rokere. Ali zadržali su tu main-stream rock crtu s prethodna dva albuma i sviraju rock savršen za radijske postaje. Ima gitara i bubnja da urednici kažu kako puštaju rock, a opet sve djeluje blago, puno je lijepih melodija da ne može zasmetati nikome tko se s ovom glazbom nije prije susretao. Što Incubus definira kao live atrakciju za nešto šire mase, nešto poput Pearl Jam, samo nešto manji bend.

Pristojan bend, jedino što su malo prerano ostarjeli.

JOHN LEGEND: 'ONCE AGAIN'
(Columbia/BMG/Menart; 2006.)
Uopće se ne bih žalio da je John Legend napravio još jedan album poput 'Get Lifted'. Takvih je stvari malo, on i Kanye West očito dobro funkcioniraju i baš bi mi dobro došao još jedan fini album za slušanje nedjeljom. Ali bogme je Legend pokazao figu svima nama i preokrenuo stvar. Dok je 'Get Lifted' bio pod velikim znakom soula na moderan, hip-hoperski način, 'Once Again' je album više usmjeren rhythm n' bluesu s čak i malo šminkerskog jazza (a u jednom času čuje se i Hendrix). Ritmika i dalje najviše zalazi u hip-hop svijet i uz Legendov glas to je ono što veže ova dva albuma. Dobro, osim tematike pjesama koje su i dalje ljubavne, romantičarske, idealističke; ono, pjesme prvog dana zaljubljenosti i prvog dana napuštenosti. Ova razlika znači kako ovo nije album koji će se na prvo slušanje svidjeti fanovima prvog Legenda, nego traži da ga se preslušava kao da je prvi. E sad, nadmašiti 'Let's Get Lifted', 'Ordinary People' i 'I Can Change' je pakleni posao, ali s 'P.D.A.', 'Where Did My Baby Go', 'Save Room', 'Stereo' i 'Each Day Gets Better' Legend im se sigurno barem približio.

19. sijeènja 2007

Incubus

John Legend