GREEN DAY: 'BULLET IN A BIBLE'
(Reprise/Dancing Bear; 2005.)
Green Day je jedna od onih grupa koja je sredinom devedesetih rasturala svjetske top liste i zauzimala glavne termine MTV-ja i ostalih globalnih medijskih kuća. Album 'Dookie' vratio je svijet punk-rocka na velika vrata, mada je stara punk ekipa sa velikim skepticizmom gledala na taj superkomercijalni "povratak". Nakon tog albuma objavljen je genijalni 'Insomniac', ubojiti 'Nimrod', te pomalo dosadni i razvodnjeni Warning.

Izrazito veliki uspjeh zadnjeg studijskog, politički angažiranog albuma 'American Idiot' rezultirao je velikom svjetskom turnejom koja je kao logični završetak proizvela 'Bullet in a Bible'. Pjesme su ovdje gotovo perfektno odsvirane - toliko perfektno da je teško primijetiti neke sitnije promjene od izvornika. Delirij publike je očigledan, a ubojita kombinacija gitare, basa i bubnja podržana sa još par instrumentalista stvara gotovo savršeno vizualno (ima DVD kao dodatak) i audio okružje.

'A Bullet In A Bible' nije ništa više od zamalo cjelovitog predstavljanja 'American Idiot' u živo. I tu je najveća zamjerka ovom izdanju. Iako su Green Day do sada objavili nekoliko live izdanja u vrlo maloj nakladi, 'Bullet in a Bible' je u stvari prvo veliko live predstavljanje grupe. Stoga, zapostavljanje nekih starijih pjesama sa već spomenutih albuma, a pogotovo sa 'Kerplunk' i '1039/ Smoothed Out Slappy Hours', prevelika je mana.

Meni se osobno slušajući ovaj live album pred očima pojavljuje krezubi panker u najnovijem Armanijevom odijelu i Gucci cipelama. A to nije to, zar ne?!

29. studeni 2005

Službeni dan