GOD.NAME: 'MOJE RIJEČI'
(God.Name; 2006.)
Kad sam prije par tjedana bio na koncertu grupe Let3 u rovinjskom Monvi teatru, nekih dvadesetak minuta prije početka skoro perfektnog nastupa inteligentnih Riječana, osoba koja je radila na razglasu neobavezno je okrenula nekoliko stvari porečko-vrsarske skupine God.Name. U tako idiličnom ambijentu kompozicija 'Put' savršeno se lijepila za moje uši. Instantno sam zatražio osnovne informacije o bendu, i evo - CD je tu.

Kad razmislim što je tradicionalno potentna istarska scena novoga ponudila u zadnjih petnaestak godina, pomislim na likove kao što su Gustafi, Franci Blašković, Ex Pistols, KUD Idijoti, Šajeta, dedice iz Atomskog Skloništa, Tamara Obrovac, Vitasović, Livio Morosin... koji još uvijek isporučuju vjerodostojne pjesme, ali u istinskom smislu riječi "novo" malo čega sam se uspio sjetiti. Stoga, ne bih se libio napisati da dečki iz God.Name na neki način predstavljaju nove nade glazbene riznice istarskog poluotoka.

Na ovom, prije svega regionalno neosviještenom albumu, prepunog pitkih pop-rock melodija i jednostavnih, ali ne i banalnih tekstova, dobrih produkcijskih rješenja ne fali. To je i najjača karika projekta. Gitare su u službi pjesama, a ne obrnuto. Kreveljenja u pjevanju nema, ali zamjeram bespotrebnu distorziju glasa na ritmički odličnoj 'Hollywood'. Pjesma 'Jutra' pomalo vuče na ex-yu balade, ali da budem jasan do kraja - više u nekoj Kerber varijanti negoli Čorba ili Dugme šprehe. 'Greške koje ponavljam', 'Sanjao sam' i već spomenutu 'Put' ubrajam u najzaokruženije kompozicije, a ni 'Brodolom' ne zaostaje za njima. Album zatvara poetično-melankolična 'Sparan dan'.

Album je promotivno objavljen u vrlo ograničenoj tiraži za bendovu etiketu i vrlo skoro će, nadamo se, neka od hrvatskih izdavačkih kuća ukazati povjerenje ovom perspektivnom bendu. Da završim priču u duhu kao što sam je i započeo: mogla bi to biti i Mrletova novo osnovana Ciklama Records, koja i ima misiju promicati ovakve stvari.

14. srpnja 2006

God.Name

…i na Blogu