GEGO & PICIGIN BAND: 'GEGO & PICIGIN BAND'
(Aquarius; 2005.)
Gego & Picigin Band ljeto će provesti na omiljenom mjesto nas kontinentalaca - moru - i radit će ono što bi htjeli vagoni nas prikovanih za računalo - putovati od mjesta do mjesta i to na tuđi račun. Koliko god nama rastu zazubice na pomisao o cjeloljetnoj turneji, savršena stvar za ljetnu razbibrigu su ipak Gego & Picigin Band. Vrlo su simpatični, apsolutno dobro raspoloženi bez ijedne brige u svojoj glazbi, baš ništa kod njih nije iritantno ni pretjerano i samo bi zločesti čovjek kad vidi uživo ovaj bend mogao reći da je u njima nešto loše. Mislim, nema ni smisla da nešto što se može nazvati dalmatinski reggae bude nešto negativno. Čak su i turisti zadovoljni mada ništa ne razumiju, ali vide da je to nešto sretno, a kad Gego zapjeva "Jamajka" pomisle da im je sve jasno, mada im Gego pjeva o lijepom otoku Hvaru. Doza dobrodušne prefriganosti daje ovom albumu razliku zbog koje i nešto vrijedi. Kao u 'Curicama ljetnim' gdje turisticama iz Norveške Gego pjeva o ljetnim ljubavima i zimskim razglednicama o nadolazećem sinu. Istim takvim nasmiješenim tonom obojana je 'Šimura' o grickanju silikona kao i 'Jubov moja' o razmjenjivanju žena i muškaraca na brodovima. Pred kraj se Gego malo posluži preradama Marleya i Boney M što je najlošiji dio albuma, što zbog lošeg engleskog što zbog predosadne podloge. Ostatak, autorski dio albuma obojan je tim dobroćudnim cinizmom koji ne misli ništa loše nego samo voli podbadati, možda zato što je bez toga život dosadan, a možda i zato što je o tome lako pričati. Što će Gego raditi preko zime ne znam, ali preko ljeta ga je lijepo imati nasmiješenog negdje u blizini plaže.

1. kolovoza 2005.