FLYER: 'EPOPEJA'
(Croatia Records; 2005)
Sve veća angažiranost izdavačkih kuća u Hrvatskoj, te nemali broj klupskih koncertnih prostora vratio je na scenu neka poznata imena, no potaknuo je i razotkrivanje nepoznatih. Flyer je jedan od mnogobrojnih primjeraka skupine mladih, otvorenih i neopterećenih urbanih likova koji doprinose oblikovanju hrvatskoga popa na jednostavan i zabavan način.

'Epopeja' je producirana kao izrazito radijski album. U tome su očito uspjeli. 'Stranica prema suncu' i 'Želim najviše' uvelike se oslanjaju na bogatu glazbenu riznicu grupe Jinx, mada je zamjetno da su u tekstualnom dijelu još uvijek tanki. 'Tragovi u tragu' je predivna pjesma, a dinamika 'Osjećaja' vrlo zanimljiva. Obrada pjesme 'O jednoj mladosti' i simbolična podrška gospođe Josipe Lisac pun je pogodak ovog projekta. Glas glavne pjevačice u tih par minuta dolazi do punog izražaja i ne bih se libio napisati da se u njemu krije nešto istinski lijepo, nježno i moćno. Tu nema preseravanja, pjevačica ne želi skinuti Josipu, već slijedi svoje osjećaje. Pjesma 'Živi svaki dan' kao da je nedorečena; nešto mi kod gitare ne štima u toj priči. 'Easy' opravdava svoj naslov, no tu ima puno prostora poigrati se sa računalima. 'Tko si ti?' je zaista plesna poslastica, no samo da je malo više izraženijeg ritma i adrenalin bi bio na dostatnoj razini. Instrumentalni dio priče i prateći vokali barem na albumu zvuče vrlo korektno.

Sasvim solidan materijal za popunjavanje novostvorene praznine tamo negdje između Elemental i Yammat na jednoj te Ramirez i Djece na drugoj strani. Na žalost, svi su još uvijek jako, jako daleko od dvorana i stadiona.

26. studeni 2005