FALL OUT BOY: 'FROM UNDER THE CORK TREE'
(Mercury; 2005.)
Evo benda zbog kojeg su ove godine opet zakucala mnoga emo srdašca, pa tako ni onaj mali emo dio mog srca nije mogao ostati skroz ravnodušan. Drugi po redu album Fall Out Boy 'From under The Cork Tree' iza sebe ostavlja hardkorašku priču s debi albuma iz 2003. 'Take This To Your Grave', te nakon Thursday i My Chemical Romance nastavlja onu koja je sunce, Kaliforniju, zaljubljene tinejdžere s crnim eye linerima i ukoso pozicioniranim šiltericama preselila na centralno-istočnu stranu američke obale.

Ono što čikašku četvorku odmah razlikuje od ostalih jesu zabavni i mega-dugi naslovi stvari. Početna sarkastična himna 'Our Lawyer Made Us Change The Name Of This Song So We Wouldn't Get Sued' najavljuje energični, punk-pop plesni sound uz miks šaljivo/romantičnih tekstova gdje je naglasak na onom "šaljivo". Kao dokaz prilažem 'I Slept With Someone In Fall Out Boy And All I Got Was This Stupid Song Written About Me' i 'I've Got A Dark Alley And A Bad Idea That Says You Should Shut Your Mouth (Summer Song)'. U plesnjaku prednjaci prvi skinuti singl 'Dance, Dance' dok hommage Van Halenovskim rifovima stiže u, kako joj i samo ime kaže, '7 Minutes in Heaven (Atavan Halen)'.

Nema tu puno filozofije. Već sada znam da se Fall Out Boy uskoro više neće toliko puno vrtiti u mom plejeru. Vjerojatno će sljedeće godine doći neki novi dečki koji će popuniti ispražnjeno mjesto. Ali do tada, zašto ne biste uživali uz 13 simpatičnih pjesmica čiji vas crnohumorni tekstovi mogu zabaviti dok se vozite u autu po lijepom sunčanom danu. Naravno, pjevanje određenih catchy refrena u glas s frendovima je poželjno. I ne zaboravite naheriti šiltericu.

Milena Banović
miba1978@yahoo.com
28. prosinca 2005