EMINEM: 'CURTAIN CALL - THE HITS'
(Interscope/Aquarius; 2005.)
Kao jedna od najvećih pop zvijezda današnjice Eminem je svakako zaslužio 'Greatest Hits' kompilaciju, ali najavljena kao posljednje poglavlje o sagi o Marshallu Mathersu 'Curtain Call - The Hits' na kraju promašuje cilj. Zašto? Ako je već zamišljena kao zadnji Eminemov album prije povlačenja, onda je svakako morala biti i ambicioznije postavljena, najbolje kao dvostruki album koji uključuje i hitove i raritete. Ovako imamo album koji zapravo sadrži samo jedanaest hitova, tri nove, poprilično loše stvari i nepotrebnu live reprizu inače briljantnog singla 'Stan' u duetu s Elton Johnom. Kompilacija svjedoči o podvojenosti Eminemove ličnosti između neodgovornog šaljivdžije Slim Shadyja i hipersenzibilnog i melodramatici sklonog Marshall Mathersa te njihovim dobrim i lošim trenucima. Shady je ovdje najbolji na prvom hit singlu 'My Name Is', crnohumornoj satiri koja je izazvala moralnu paniku brižnih roditelja diljem planete, dok je Marshall, inače i sam brižni tata, zastupljen s par melodramatskih bisera - već spomenutom trilerskom 'Stan' koja, osim što je dobra pop pjesma, predstavlja i preciznu studiju slave i njenih posljedica, 'Lose Yourself', temom iz iznenađujuće dobrog filma Curtisa Hansona '8 Mile' te 'Sing For The Moment' koja poprilično efektno semplira Aerosmith.

Jasno, kao i na albumima i ovdje ima popriličan broj slabih i promašenih pjesama koje Eminema spriječavaju da bude išta više od intrigantne, ali vrlo neujednačene pop zvijezde. Možda zbilja i je vrijeme za povlačenje?

15. siječnja 2006.

'Encore'

'8 Mile'