EKTOMORF: 'INSTINCT'
(Nuclear Blast/Trolik; 2005.)
Ovo su najčešće priče unazad 10-ak godina u glazbenoj industriji. Pogotovo u onom njenom metalnom odjeljku. Upornost, volja, želja i ustrajnost zamijenili su onaj osnovni talent i glazbenu strast, tako da je sve više bendova koji sviraju sjajne turneje i izdaju albume za renomirane izdavačke kuće, a da nikome nije jasno kako je to moguće. Jer svi čuju da se radi o debelo ispodprosječnoj glazbi.

Posljednji u nizu primjera su Mađari Ektomorf koje sam stvarno simpatizirao preko nekih spika koje sam čuo i jako sam htio da mi se glazba svidi. Jer radi se o bendu dva buraza, koji su počeli od ničega, snimili ogroman broj albuma po raznoraznim izdavačima, odsvirali tone koncerata, te se probili iz oskudne Mađarske na sam vrh svjetske metal scene. No s prvim taktovima albuma 'Instinct' pada mrak na noći - koja socka bokte! Nikada nisam čuo da ijedan bend tako kopira nešto i nekoga, kao što Ektomorf grabe po Soulfly. Sve je isto - rifovi, vokali, tekstovi, ritmovi, neke pjesme gotovo su identične onima iz Cavalerinog kataloga. Strašno. Naslovi pjesama blago su retardirani i doista je teško shvatljivo kako se nekome u 2005. godini da zajebavati s retardiranim spikama poput 'Set Me Free', 'Show Your Fist', 'Fuck You All', a posebnu titulu mega retardiranosti odnosi stih "I see discrimination in the United Nations". Majko mila! No onda opet, gledam ja ovaj bend unazad tjedan dana u Austriji i desetak tisuća ljudi skače, valja se po blatu i pjeva s ovim Mađarima. I teško da mi išta može biti jasno nakon toga.

Ali tako stoje stvari danas. Oni talentirani nemaju muda, odustaju rano, nemaju dovoljno volje i snage izdržati kamenje i trnje na putu do vrha. A oni s tvrdom glavom i nadljudskom upornošću stižu do samoga kraja. I ljudi izgleda to puše, jer ne postoji ništa drugo. Ili je do tog drugog puno teže doći. Ektomorf sviraju u svakom selu do vas, a album se smiješi iz svake prodavaonice nosača zvuka. Jebeno bezvezan album.

18. lipnja 2005.

Njemački fanovi

Old school site