BROOKE VALENTINE: 'CHAIN LETTER'
(Virgin/Dallas; 2005.)
Britney ne zna bi li rađala ili hoće biti mršava, Destiny's Child su postale ozbiljne žene, a Christina pjeva s Nellyjem, pa uho željno pop ženskih glasova nema šta slušati. Uostalom, da ovi gore još uvijek nešto i vrijede, predugo su s nama i postale su dio namještaja pa oko njih drastično nedostaje uzbuđenja. Nova žena na putu za pop vrhove je Brooke Valentine. Oni koji vole žene zbog njihovih tjelesa su joj se poklonili, kao i ljubitelji ženskog glasa na radiju.

Djevojka je karijeru pokrenula krajem devedesetih u kratkotrajnom bendu Best Kept Secret. Kad se to raspalo, ona i producent Déjŕ preselili su se u Los Angeles s namjerom da srede solo ugovor, što se dogodilo i djevojka od 19 godina ima prvi album. Naravno da joj nije štetilo to što je dosta lijepa, barem pred kamerom (oprostite mi na prostoti, ali mnoge žene puno ljepše ispadaju pred kamerom), a za širinu tržišta ne škodi ni to što ova crnkinja ima i malo latinoameričke mističnosti.

Naslovljen 'Chain Letter', njen debi prilično puno se odmaknuo od r'n'b-ja i baladoznih albuma sličnih kolegica. Mjesto srcedrapanja i sporih cviljenja, njen album pun je plesa i energije, što se ponekad nađe kod tinejdžerica. Da će tako biti obećaje prvi singl 'Girlfight', pjesma koju je producirao najopasniji čovjek u hip-hopu, Lil Jon, a vokalom na njoj gostuje Big Boi iz Outkast. Ostatak album možda nije toliko krankasto sirov, ali je definitno prilično živahan i poletan. Ravnoteža čovjeku s ogromnim zubima je još jedan takav – Dirt McGirt na 'Blah Blah Blah'. Kad je nakon Jermainea Duprija potrošila i posljednjeg gosta, Valentine je malo postala intimnija pa reda nešto ljubavnih stihova. Nekoliko balada i nešto dosade da se preživjeti jer je, skoro u pravilu, svaka druga stvar na albumu življa. To je ono gdje mnogi albumi ovakve glazbe jako zapnu – neuravnoteženi su obično u korist sporih pjesama, a često i dugo traju što se pokaže kao veliki davež. 'Chain Letter' puno je plesniji i, za ženu, sirov. Ne bih rekao da zvuči kao ženski Lil Jon, ali njegovim fanovima ono ne bi trebalo biti loše. Veliki plus je i u tome što je album jako blizak hip-hopu, pogotovo zahvaljujući produkciji Lil Jona, Bloodshy, Heatmakerz i Soul Diggas. Nije da ga ima nešto jako puno, ali se osjeća da bez njega nešto poput Brooke Valentine ne bi moglo postojati (nešto kao kod Johna Legenda). Iznenađujuće u redu, čekamo da Olivia odgovori.

2. travnja 2005.

S njom se nije zezati

Pripazite na nju