BON JOVI: 'HAVE A NICE DAY'
(Island/Aquarius; 2005.)
'Have a Nice Day' deveti je studijski album ovih majstora lakih rock'n'roll nota, a kada bi pribrojili tu silne best of kompilacije, live albume, b-strane i solo izdanja istoprezimenog junaka, brojka bi bila opasno veća. Novi album samo je nastavak na prošlih nekoliko studijskih izdanja, t.j. ne donosi apsolutno ništa novoga. I dalje je ovo klasični stadionski radio friendly rock, koji sjajno pristaje odsviran kod Oprah u studiju ili na poluvremenu Super Bowla. Ono malo mladenačke zaigranosti i simpatičnosti ostavili su, ili izgubili kako vam drago, s albumima 'Slippery When Wet' i 'New Yersey'. Danas momci savršeno kopiraju sami sebe u najavnom singlu 'Have a Nice Day' koji je barem 80 glazbenog obrasca pokupio od singlusine 'It's My Life', ili odaju počast svojim herojima, točnije Bob Dylanu, u 'Last Man Standing' i prije svih 'Bells of Dreedom' koja bi trebala biti varijacija na starčevu legendarnu 'Chimes of Freedom'.

Odavno Bon Jovi spadaju u skupinu bendova koji džepove pune mega-turnejama, a albumi im služe jedino i isključivo kao povod da još jednom obiđu uvijek spremnu rock'n'roll planetu. Tada su stadioni dupkom puni, cijena karte je papreno velika, a vremešni rokeri kroz dva i pol sata podsjete ljude na mladost, odnosno klincima ponude glamur koji ne mogu vidjeti u današnjim rock zvijezdama. I tako u krug, mislim da ovi Ameri mogu šprancu trošiti još minimum desetak godina. I za to vrijeme će vjerojatno izdati još 2 do 3 ovako mlaka, predvidljiva i rokerski izlizana albuma.

mario.grdosic@dallas.hr
16. studeni 2005

'Bounce'