BLOODSIMPLE: 'A CRUEL WORLD'
(WEA/Dancing Bear; 2005.)
U svijetu metala posljednjih godina događalo se jako puno mijenjanja postava i prelazaka članova iz jednog benda u drugi. U tim zavrzlamama nađe se mnogih koji su bili u više bendova i mnogih koji su surađivali s kojekakvim facama. Dok su prije reakcije na ove pretumbacije bile proglašavana izdajstvom, sada je normalno da ljudi traže pravi bend za sebe. I staju kad misle da su u tome uspjeli. Bloodsimple osim ovoga imaju još jedan uteg, a taj je što vuku reputaciju prošlog respektabilnog benda. Dvostruka prodaja, ha? O, ne!

Novi njujorški bend predvode pjevač Tim Williams i gitarist Mike Kennedy članovi bivših Vision Of Disorder. Svatko tko je volio hard-core u devedesetima imaoeej posebno mjesto u srcu i na polici za VOD, ali njima se to nije nešto posebno isplatilo. Potiho su rasformirani, a 2002. je počela gradnja Bloodsimple. Pridružii su im se drugi gitarist, klasično školovani đezer Nick Rowe, basist Kyle Sander te bubnjar Chris Hamilton koji je mlatio u ne toliko sličnim bendovima Downset i Medication. Osim članovima iz drugačijeg svijeta, Bloodsimple su se od hard-corea i usporedbi s Vision… udaljili i objavljivanjem svog debija za Bullygoat, etiketu Chada Graya iz Mudvayne. Ploča je bila spremna za drugačiji bend.

Vokal je jedino na ovom albumu što podsjeća na njujoršku hard-core sirovost. Bubnjevi su sporiji i raznolikiji s puno groovea, a gitare poletne, bogatije i odlično producirane tako da nose cijeli bend i glavne su za energičnost. Zgoditak koji smo dobili s 'A Cruel World' puno je moderniji, a zaslužuju da ga se opiše kao susret Mudvayne i Killswitch Engage.

Kod ovakvih iskusnjara izgleda da ništa nije moglo poći krivo. Na prve dvije stvari 'Straight Hate' i 'Path To Prevail' predstavili su dobar dio onoga što nude - jak vrišteći vokal, režuće gitare i puni bubanj. To je ono što ih veže s prošlošću. Na sljedećoj 'What If i Lost It' sjedaju u vlak za sadašnjost s velikim melodičnim refrenom i generalno manje sirovom pjesmom, kao i na 'Sell Me out'. Na trenutke se vrate unatrag pa zazvuče kao Sick Of It All, dok im je najekstremniji trenutak brza 'Falling Backwards' s izdavačem Grayom na vokalu. Album završavaju jednom dobrom starom, a zaboravljenom metalskom forom koja se zove balada. 'Plunder' je na akustičnoj gitari i radijskim voditeljima bi se svidjela, jer naravno da metalci rade najbolje balade.

Lijepo je vidjeti da uspije spoj ljudi prilično različitih pozadina, a pogotovo veseli činjenica da se nisu dogodili egomanijakalni ispadi, što se vođama ovog benda moglo dogoditi.

15. rujna 2005.

Copyright © 1996. - 2005. Internet MONITOR