AMERICAN HEAD CHARGE: 'THE FEEDING'
(Drt; 2005.)
I prije posljednje i definitivne tragedije s gitaristom, American Head Charge su bili poznati po problemima i incidentima. Bend je nastao tako što su se početkom devedesetih na rehabilitaciji slučajno susreli Martin Cock i Mr. H.C. Banks III i ondje pokrenuli grupu. S takvim početkom ništa nije moglo biti pretjerano. Neumornim live nastupanjem bend se usvirao, ali i stekao reputaciju stvaratelja kaosa kojeg su izazivali na i iza pozornice. Pucali su iz pušaka na stageu, bacali svinjske glave i razbijali instrumente. Sa izdavačima se nisu slagali pa su ih mijenjali, često su i u novije vrijeme svraćali na rehabilitaciju, a međusobno nisu bili najveći prijatelji pa je od sadašnjih sedmero članova ostala samo trojica s debija.

Kad je 2002. došlo vrijeme za njihov prvi album na velikom izdavaču, 'The War of Art' njihovu su poziciju u industrial metalu već zauzeli Mushroomhead, a kožu i šminku nosi svaki drugi bend. Tim su albumom htjeli dokazati da sviraju industrial metal, mada im je u tom trenutku bolje stajala etiketa malo žešćih nu-metalaca. Sad kad je taj frazem dio prošlosti, sve se vraća na svoje. American Head Charge su na svom drugom albumu 'The Feeding' industrial bend.

Na trenutke su ovdje nešto mirniji kao na 'Ridicule', a na par mjesta se osjeti utjecaj Faith No More (posebno na vokalima) kao na 'Dirty' i 'Fiend', ali karta na koju igraju AHC su žestina i energija. Žestoki vokali, brzi bubnjevi i rifozne gitare njihova je glavna karakteristika. No, svejedno nisu neki specijalni svirači, a nedostaju im i stila tako da ne mogu biti ni Fear Factory ni Manson. Hoće li nešto promijeniti smrt gitariste i bendovo konačno pojavljivanje u vijestima zahvaljujući tome. Ništa bolje više od te tragedije ne mogu napraviti, a i ne bi bili prvi da je iskoriste. Mada nisu spektakularni, zaslužuju nešto uspjeha.

21 travnja 2005.

MTV Head Charge