OCEAN COLOUR SCENE: 'LIVE ACOUSTIC AT THE JAM HOUSE'
(Moseley Shoals; 2006.)
Moram priznati da mi je veći gušt slušati izdanja snimljena u živo nego studijska. U redu, slažem se da današnje mogućnosti produkcije čuda čine pa nije teško nalijepiti još neke dodatke koje će sakriti moguće pogreške. Ali i za to postoje rješenja poput raznoraznih bootleg izdanja koja su često punokrvnija od legalno izdanog albuma u živo. Nije ni čudo da baš zbog toga (ali i zbog novčanika) velika imena poput Dave Matthews Band, Pearl Jam, Metallica, Depeche Mode, redovito objavljuju svoje bootlege koji se najčešće mogu kupiti samo na njihovim internetskim stranicama.

Jedan od nedavno službeno izdanih koncertnih snimaka koji zadnjih dana slušam je i 'Live acoustic at the Jam house', u široj hrvatskoj javnosti ne tako popularnih Britanaca Ocean Colour Scene. Taj se bend proslavio odličnim albumima 'Moseley Shoals' i 'North Atlantic Drift', a u svojoj ne tako zanemarivoj diskografiji uglavnom su redovito punili dvorane i klubove Velike Britanije. Iako na ovom albumu nema mnogo velikih pjesama koje bi se našle na nekom 'best of' izdanju, snimke koje sam ovdje čuo sasvim su zadovoljavajuće. Svirka odaje atmosferu intimnijeg druženja sa publikom i vjerojatno zbog toga ove će snimke potpuno zadovoljiti upravo fanove grupe. Čini se da je cilj albuma i bio prikazati nešto drugačije Ocean Colour Scene vjernim slušateljima. Zbog toga se na albumu mogu naći i neke rjeđe izvođene stvari, b-strane, a i četiri nove kompozicije. Bez okolišanja sažeo bih sve moje dojmove u četiri riječi: slušljivo, lagano, skromno i iskreno.

11. kolovoza 2006