DFA: 'REMIXES CHAPTER ONE'
(DFA/EMI/Dallas; 2006.)
James Murphy i Tim Goldsworthy su u zadnjih tri - četiri godine preko svoje etikete DFA počeli preporađati plesnu glazbu. Ova zbirka probire remikse koje su radili unatrag tog razdoblja, a po njoj se još jednom vidi da su u pitanju neupitne veličine plesne glazbe.

Murphyjev LCD Soundsystem i The Rapture su skrenuli pozornost na produkcijski i autorski rad ovog izvrsnog dvojca. Ovdje prisutnih devet remiksa pokazuje da su jednako vješti i u prepakiranju tuđih radova. Pritom je najčudnije da je možda najbolja skladba ovdje originalna, da je briljantna 'Deceptacon' Le Tigre zastupljena u u tek solidnom miksu, dok su prosječne stvari poput 'Dare' Gorillaz, 'Mars Arizona' Jon Spencer Blues Explosion ili 'The Boxer' Chemical Brothers zasjale u dugim produženim miksevima koji su istodobno i plesni i psihodelični. Sposobnost DFA da i najprosječniji original transformiraju u nešto posebno doista je zadivljujuća kao i način na koji su pojmu disco dali sasvim novo značenje koristeći se iskustvima starih post- i disco-punk bendova. Ne samo da su DFA ovom kompilacijom kreirali jedan od najboljih remiks albuma ikad, već su i na kurentnoj retro sceni daleko najsvježija pojava koja pretvara u zlato skoro sve čega se primi.

Njihovo poimanje disca kao sredstva za ukidanje strukture tradicionalne pop pjesme i nije toliko nova stvar jer to radi većina elektronskih glazbenika posljednjih dvadeset i pet godina, no vještina kojom rade taj svoj ciklički psihodelični disco je jednostavno zadivljujuća. A treba dodati i da od kompilacije '1992 - 2002' Underworld nije bilo albuma koji je bolje predstavio nevjerojatno zahtjevnu i najčešće nespretno izvedenu formu extended mixa.

17. rujna 2006

DFA

'DFA Compilation # 2'