RAMIREZ: 'RAMIREZ'
(Dop produkcija/ Menart; 2004.)
«Veliki pop album, prepun grandioznih melodija i savršenih tekstova» dugoročni je cilj, kaže u jednom intervjuu Aljoša Šerić, glavni autor Ramirez. Sudeći po toj izjavi i cijelom intervju i samom mu je jasno da ovo nije taj album. Naravno, za bend koji je tek izašao iz anonimnosti, takav cilj nije odmah ostvariv. A nije da Ramirez nemaju potencijala, 'Mogu' i 'Jako dobar dan', dvije najbolje pjesme na albumu pod velikim su utjecajem svuda isticanih britanskih uzora Radiohead i Coldplay, pa su samim time na tragu velike emocionalne pop pjesme kakvoj Ramirez teže. Druga je stvar što na polovici albuma idu u potpuno drugom pravcu pa prve tri pjesme 'Barcelona', 'Superstar' i 'Brodovi' zvuče kao trećerazredni otpaci Pipsa iz 'Fred Astaire' faze, a 'Korisno' zvuči kao zagubljena stvar s Lauferovih 'Pustinja'. Te četiri pjesme su potpuno promašile prostor atmosferu kakvoj je album trebao težiti pa su to ujedno i jedini stvarno slabi trenuci. Ostatkom albuma dominiraju balade koje im daleko bolje leže nego već navedene rokerskije orijentirane pjesme. Tako da 'Iste cipele' i 'Čudno je biti tu' spadaju u nekakvu zamišljenu kategoriju kabaretskog alter rocka, a 'Otjeraj me' i 'Vidi se, zar ne?' dalje produbljuju sveprisutnu britansku crtu melankolije.

Uglavnom - dobri tekstovi, vrlo dobra Denykenova produkcija i solidni gudački aranžmani glavni su aduti ovog albuma. A to što cilj nije ispunjen iz prve i nije toliko bitno - većina bendova to nikad i ne dosegne. Ramirez imaju još dovoljno vremena ako dobiju priliku, a prije toga konkretiziraju hype koji je oko njih stvorila nekolicina entuzijasta.

3. studeni 2004.

Distributer