NOW IT'S OVERHEAD: 'FALL BACK OPEN'
(Saddle Creek; 2004.)
U ovoj godini bukača i bendova što se iz petnih žila trude da budu zabavni, plesni i veseli nije bilo prostora za puno što drugog, a kamoli nešto što zvuči aspolutno ne- zabavno, plesno i veselo. Now It's Overhead su muku mučili da privuku pozornost, što im je slabo uspijevalo mada su na album uspjeli dovesti i velikog starca Michaela Stipea i velikog mladca Conora Obersta. Ali, ovo nije godina za mračnu introspektivnu glazbu. Koliko god dobra ili ne bila.

'Fall Back Open' je drugi album kojeg je pod ovim imenom iskreirao ljepuškasti kreativac Andy LeMaster i od prvog je znatno drugačiji. Dok je taj iz 2002. bio indie-rock s daškom folk-rocka, ovaj se okrenuo k elektronici i samo mu koji elektron fali da ga možemo nazvati indietronikom. Za razliku od umjetnika nekad znanog kao Manitoba kojem su tajni začini ples i energija, Now It's Overhead na 'Fall Back Open' više vuku na depresivnu naintelektualiziranu europejsku stranu. Puno više nego prethodnik, drugi NIO je strašno mračan i turoban, mada nije pretjerano spor. Od devet, dvije su pjesme nešto življe, dok bi preostalih sedam bilo odlično za uspavljivanje kad me ne bi bilo strah da ću imati strašne snove. Tako me drže stalno u napetosti između održavanja usredotočenosti i nošenja s crnjakom. To uspijevam najviše zahvaljujući zanosnim melodijicama koje bi me odvele i do svijeta patuljaka i viljenaka da je Andy dao više prostora magičnim djevojkama iz Azure Ray koje su pola njegovog benda, brojkom barem. Ovako sam na rubu toga da pjevušeći zaspim. Što je nešto odlično što mi se može dogoditi, ali albumu baš i ne.

29. studeni 2004.

'Now It's Overhead'