NINA SKY: 'NINA SKY'
(Next Plateau/Universal/Aquarius; 2004.)
Moć singla bit će moć koja će dovesti Nina Sky među nove bogataše, na neke naslovnice, među ljude koji već neko vrijeme provode na naslovnicama, a u svemu tome bit će u prilici poručiti nešto. A što to? Njihov je singl 'Move Ya Body' proveo ljeto u zvučnicima morskim klubova. Hibrih dancehalla i r'n'b-ja nosi santana-nalik gitara, dva ženska glasa i jedan piđin-ingliš muški iza kojeg stoji Jabba. Ovaj singl je reprezentativan za cijeli album, barem što se stila tiče, dok je hitoidnost najjača na njemu.

Nina Sky su sestre blizanke Nicole i Natalie Albino, a bend su nazvali po prva dva slova iz imena svake, a "nebo" je granica, jelde! Odrasle su u Queensu u New Yorku što im je omogućilo upijanje raznih kultura, a poočim je bio DJ pa bi tako dan provele slušajući ujutro rock, popodne Madonnu, a navečer Milesa Davisa. Cure su usput naučile svirati neke instrumente, ali su se odlučile koncentrirati na pjevanje i pisanje pjesama. Za produkciju su zato pronašle The Jettsons. Tu je negdje nastao 'Move Ya Body' ove godine kojeg nijedan izdavač zdrave pameti ne bi odbio i nakon njega uslijedio je album.

U prvoj pjesmi svog prvog albuma Nina Sky se predstavljaju i obećavaju kako kod njih nema granica i onda okvirno nabroje svoje stilove - hip-hop, reggae, rhythm 'n' blues, rock, alternativa, jazz, funk & soul. Istina je da cijeli album ne ode puno dalje od dva žanra. Prvi je dancehall kojeg ima na tri pjesme, a koji na 'Nina Sky' zvuči strašno razvodnjeno, mlako i sraćkasto. Ni odrednica soft-dancehall ne zvuči dovoljno mlohavo. Ostatak albuma je r'n'b koji je već standardno isto prilično kilav, ali bogme je puno slušljiviji od softića. Najviše podsjeća na lošiju Ms. Dynamite, pogotovo u 'Your Time', i zapravo su te balade jedino slušljivo što se ovdje može naći. Okej, podnošljiva je i 'Runaway', za dječji dancehall barem. U osnovi, prvi singl je varka - nema na ovom albumu znoja i plesa, nego sporih r'n'b pjesmica i tugaljivosti, što Nicole i Natalie dovodi na popis ljudi koji imaju dobre glasove, ali se njima ne usude ništa napraviti. Ali da su u redu - u redu su.

9. listopada 2004.

Copyright © 1996. - 2004. Internet MONITOR

MTV sky