MERCURY REV: 'SECRET MIGRATION'
(V2/Dallas; 2005.)
Glazba kakvu rade Mercury Rev na posljednja tri albuma najlakše se može opisati kao prekrasna. Ako ste fan njihova prva dva albuma koji su bili više uronjeni u buku nego u melodiju, onda ovu njihovu fazu koju su započeli s 'Deserter`s Songs' iz 1998. možete opisati kao previše konvencionalnu ili meku, međutim, teško je osporiti ljepotu njihovih pop simfonija kojih na ovom albumu kao i na prethodna dva ima u izobilju. Mercury Rev su sklonost psihodeliji i buci disciplinirali i umjesto labavog kolektiva postali pravi bend u kojem je gitarist Jonathan Donahue preuzeo kormilo, postao glavni vokalist i tekstopisac i odveo bend u visine u kojima im je od početka bilo mjesto.

Prve primjedbe na ovaj album su bile da na njemu nema hitova kao što su 'Goddess on A Highway' ili 'Nite & Fog', međutim, onaj tko očekuje hitove od ovog na potpuno je krivom putu jer su prepametni da bi igrali na kartu singlova. I u tom smislu ovo je njihov najradikalniji album u discipliniranoj fazi, album nevjerojatne kompaktnosti u kojoj ni jedna pjesma ne iskače iz cjeline. Ovdje nema hitova zato što su svih trinaest pjesama hitovi, nema ni jedne prosječne, a kamoli loše pjesme, doduše nema ni jedne esencijalne, ali takve neki bendovi nikad ni ne dočekaju, a Mercury Rev vlasnici su nekoliko.

O produkciji bivšeg bendovog basiste Davea Fridmana ne vrijedi uopće raspravljati jer ono što on radi nitko zasad ne može nadmašiti, i, ako je itko dostojan nastavljač Spectorovog<&v> Wall Of Sound koncepta onda je to on.

Još jedan izniman album benda koji ni šesti put nije pogriješio. A to što nije remek djelo ćemo im oprostiti jer malo tko se primakao savršenstvu toliko puta kao oni.

25. veljače 2005.

Diskografija detaljno