GROOVE ARMADA: 'THE BEST OF'
(BMB/Menart; 2004.)
Groove Armada su savršeni bend za zbirku najboljih pjesama. Da uzmeš bilo koji njihov album, on postaje dosadan nakon jednog preslušavanja. Sve je odmah jasno, nema naknadnog otkrivanja i sitnica koje ti promaknu, jednostavno - kad čuješ album prvi put, odmah si ga preslušao za cijeli život. E, a kako su GA u životu kroz taj svoj plesni dub provukli i reggae, i rock, i house, i funk i ko-zna-šta-sve-ne, onda je kompilacija odličan način da ih se upozna.

Misija Groove Armade je da sve što snimaju učine ugodno slušljivim, ni na koji način zahtjevnim i gdje god da dođu da se posvuda uklope. Bili to ovi ili oni ljudi, ljubitelji ove ili one glazbe, Groove Armada uvijek nude nekakav kompromis kroz plesne ritmove, rock semplove, dionice repanja ili trip-hoperske podloge, i o kakvoj god vrsti čovjeka da se radi tu se mora naći barem nešto malo na što će svatko reagirati s odobravanjem. Problem ovdje čak i nije to što bi Groove Armada mogli zazvučati kičasto, što im se također događa, nego to što sve to što rade djeluje jako trivijalno. Barem sudeći po ovoj zbirci, budući su na albumima neke ideje više razrađene pa ne ubada toliko u oko to mijenjanje klišea.

Druga strana priče je da su Groove Armada složili 'The Best Of' tako da ga se pušta bez preskakanja pjesama u raznolikom društvu. Svaka pjesma toliko je različita od prethodne da čak i ne zvuči kao da je od istog benda - drugačijeg je zvuka i žanra, vokali se izmjenjuju, a fokusi se prebacuju s jednog na drugi instrument ili već neki dio pjesme. Sve to je pak na najvećem dijelu albuma prilično plesno, ali ne prenapadno ritmično, pa može odgovarati i sjedećem i plešućem društvu. Što mi sve govori da su Groove Armada htjeli objaviti svoj 'K&D Sessions' album. A napravili su megamix otrcanosti.

9. listopada 2004.

Copyright © 1996. - 2004. Internet MONITOR

'Lovebox'