GOODIE MOB: 'ONE MONKEY DON'T STOP NO SHOW'
(Koch/Universal/Aquarius; 2004.)
Novi album pionira dirty southa odmah na prvu bode u oči svojim naslovom. Iako ga se može protumačiti na više načina, jasno je da momci misle na odbjeglog MC-a Cee Lo Greena, te na činjenicu da bez problema mogu dobro raditi i bez njega. Cee Lo posljednjih godina i više nego dobro pliva u solo vodama, te toplo preporučam njegov zadnji album 'Cee Lo Green...Is The Soul Machine', a kako se snalazi ostali trojac iz Goodie Mob valja provjeriti na ovom albumu.

Nije loše, ali opet i prilično daleko od spektakulanog. Ili jasnijim riječnikom, Cee Lo solo u ovom je trenutku za debelo koplje bolji od svoje stare bande. Oni pak ovdje počinju furiozno - odmah na početku albuma nalaze se i dvije najbolje stvari: sjajna 'God I Wanna Live' te trip-hopasto mračna i prljava 'Shawty Wanna Be a Gangsta'. Uz sjajan groove, te stvari nude i vrhunac lirike ovog albuma. Ostatak se prečesto zakopava u očekivane klišeje, s predvidljivim forama kako su oni i dalje jaki, piče naprijed, a odlazak ovog jednog «monkeya» nitko nije ni osjetio. Sredina albuma lagano je dosadnjikava, a kraj opet cijelu priču podiže na viši nivo, prije svega zahvaljujući jakom singlu 'Play Your Flutes' s Kuruptom i strašno aktualnim Sleepy Brownom u gostima.

'One Monkey Dont Stop No Show' ne uklapa se baš najbolje u trenutnu sliku razornog klupskog hip-hopa. S opuštenom atmosferom i blago kulerskim beatovima, ovo je prilično udaljeno od najužarenijih plesnih podija i udarnom MTVjevskog emitiranja. No album ima svojih trenutaka, samo što je ponekad teško ne pritisnuti tu skip tipku na daljinskom upravljaču.

10. rujan 2004.

Tekstovi

Biografija