BLOC PARTY: 'BLOC PARTY' EP

Nekako sam se pred kraj prošle godine nadao da je došao kraj hypeu oko vala oživljavanja post-punka pa da će nam se pod nos poturati nešto drugo. Nisam čak ni išao tako daleko da očekujem nešto jako originalno (ali i to je moguće jer se već godinama nije dogodilo), ali da će se dogoditi barem neka promjena. Ali budući da su Franz Ferdinand pokupili kamion nagrada i tek stižu neki novi bendovi izgleda da ćemo se još neko vrijeme morati nositi s ovim žanrom. A sve se činilo da mu je odzvonilo.

Kad se u proljeće pojavila cijela priča oko Von Bondies i njihovog premlaćenog pjevača pa onda i njihov jako loš album tu je priča o revivalu garage-rocka došla do karikaturalnosti. Albumi su bili loši, bendovi glupi i val je time umro nakon nekih dvije godine. Kad su pak stigli The Futureheads to se isto činilo za post-punk. Bezveze bend objavio je glup album, a pričalo se o njima na sva usta. Kao kod V. Bondies. Nedostajala je razbijena faca da situacija bude identična. Ali nedostajalo je i da nas post-punk ostavi na miru. Istina je da nije dvije godine bio u fokusu, ali toliko je prisutan uz nešto manje publiciteta. Interpol su imali odličan album 2002., The Faint još prije, Rapture su isto bili rastur, a Franz Ferdinand mogli su lijepo zaokružiti priču svojim turbo-pop albumom. Ali nekome nije dosta, a ne vidim zašto i ne vidim nikog tko će od ovih biti bolji ili zabavniji. Pa ni Bloc Party.

Jedina kvaliteta koju nose Bloc Party je ta što su pametni. Na svom prošlogodišnjem EP-ju 'Bloc Party' zvuče, i oni, baš doslovce kao mješavina FF i Interpol, ali niti su pjevni i plesni kao prvi, niti dobri kao drugi. Pjesme su im jednostavno prosječne (i osim na ovom, prisutne doslovce iste te na EP-ju 'Banquet'). Nazivom ovi Londončani aludiraju na doba željezne zavjese, a pjevač im piše prilično općenite u redu tekstove. To što postoje već pet godina i svirali su svakakvu muziku u tom periodu, a sve uz misao da je glazba moć, samo govori da im je glavna ideja što većem broju ljudi prenijeti to što rade. Što znači da će svirati ono što će ljudi taj čas najviše htjeti slušati uz najmanje uloženog truda. I to je post-punk danas. Konformizam i bezidejnost.

19. siječnja 2005.

Informacije

Sindrom stada