BRANDY: 'AFRODISIAC'
(Atlantic/Dancing Bear; 2004.)
R'n'b zadnjih je godina postao sinonim za potrošnu i plošnu komercijalnu glazbu s kratkim vijekom trajanja i većina ovog albuma (zapravo četrnaest od njegovih petnaest pjesama) se potpuno uklapa u tu sliku. Međutim sad ću jednostavno zanemariti ostatak albuma i usredotočiti se na 'I Tried', apsolutno fenomenalnu pjesmu koja potvrđuje mnoge pretpostavke (ako hoćete i predrasude) o suvremenoj crnačkoj glazbi danas. Prvo, većina r'n'b/hip-hop albuma je preduga, a drugo - većina izvođača je sposobna napraviti izvrsnu pjesmu, ali album popuniti nepotrebnim smećem.

I tu vraćamo na 'I Tried', remek-djelo izgubljeno u hrpi smeća, za koje se iskreno nadam da će biti objavljeno kao singl jer je ovakva pjesma uistinu zaslužila svoje vrćenje na radiju. Ovdje je sasvim jasno da je nekadašnja tinejdžerska zvjezdica odrasla i prošla svoj dio životnih problema (rođenje kćeri, udaja, razvod). Na početku pjesme je zatičemo u sobi tijekom zimskog dana kako sluša Coldplay, koje u daljnjem tekstu i citira, odnosno dio teksta iz 'Sparks'. Izljev emocija koji zatim slijedi događa se preko briljantne glazbene podloge inače debelo precijenjenog Timbalanda, koji ovdje potvrđuje svoj status produkcijskoj genija. Sastavljena od samplirane gitare iz the 'Clansman' Iron Maiden (da i oni jedanput nečemu posluže), tipično Timbalandovog rasklimanog beata i genijalnih gudača koji prate gitarsku liniju pjesma se polako ciklički razvija kulminirajući s sjajnim razrezanim mini solom na orguljama koje polako privode njezinih 4:44 minute kraju.

13. srpnja 2004.

Copyright © 1996. - 2004. Internet MONITOR

Brandy way