FLAW: 'ENDANGERED SPECIES'
(Universal/Aquarius; 2004.)
Kako je taj moderni metal u početku bio divan stil. Koja je to opasnost bila! Koja slast! Koja mast! A kako je danas svega par divova ostalo na tronu ili negdje u njegovoj blizini, a sva 2. i 3. liga stila ili je otišla u zaborav ili je nastavila karijeru snimajući apsolutno nebitne i uglavnom tužno loše albume. Flaw su čisti trećeligaši nu-metala, koji su se nešto malo koprcali na sceni prije nekoliko godina s prvijencem, a danas ih eto opet vani s novim albumom 'Endangered Species'.

Podatak koji odmah bode u oči i ruši na guzicu vašeg novinara je ime Davida Botrilla kao producenta albuma. Majstor zvučne kulise i čovjek koji je zanat pekao snimajući Peter Gabriela i King Crimson, a kasnije razvalio modernu produkciju kakvom ju znamo snimajući Tool, Mudvayne i Muse između ostalih, sada snima Flaw. Koji pimpek se događa?!?!? Ili je on potpuno poludio, ili je Universal platio jako puno novaca. Jako navijam za ovu drugu opciju.

Najbolje od svega je da Flaw i nisu toliko loši, već su tako…ništa. Ono, neka bljutava mjuza koju poslušaš bilijon puta i nikada ti se ništa ne dogodi, riječi neće u glavu, melodije ne potiču na fućkanje, ništa. A još je bolje da ovaj bend čak ima i kultni status u nekim suludim krugovima. Znao sam na netu nabasati na liste fave bendova nekih glazbenika, i kao na nekolicini Flaw na prvom mjestu, a onak iza njih Tool, Radiohead, Deftones itd. Ima nas svakakvih.

Glazba? A svega po malo, ali opet ništa na kraju. Kao malo Staind, pa Cold, pa ljigavica tipa 3 Doors Down, pa vrisnemo malo tu i tamo, pa smo melankolični i sanjivi. Ma, nemam pojma, puna mi je već glava ovakvih bezličnih bendova koji zajedno skupe karizme koliko i lijevi nožni palac nekog malo jačeg majstora prvoligaškog rocka. Ono, nekog s mudima. S feelingom. S fucking pjesmama! Da izdvajam posebno neke pjesme ovdje? Taman posla. Sve ista debilana.

23. lipanj 2004.

MTV voli Flaw