GODSMACK: 'THE OTHER SIDE'
(Universal/Aquarius; 2004.)
Sully Erna uspio je od svog benda Godsmack učiniti tvornicu brze i lake zarade, oslanjajući se na ostavštinu nikad prežaljenih Alice In Chains i uvijek prisutne Metallice, te je tako jedan prosječan i nimalo inspirativan bend odigrao jednu od ključnih uloga u američkom rocku u posljednjih 5 godina. Svoja tri studijska albuma tamo su prodali zajedno u više od 10 milijuna primjeraka, a novi 'The Other Side' nešto je kao bonus vjernim fanovima. Radi se naime o mini albumu sa 7 pjesama, od kojih su neke nove, a neke stare prearanžirane uspješnice. Priča kaže da je bend na Havajima trebao započeti sa snimanjem neke vrste unpluggeda za potrebe MTV-a i sličnih glazbenih TV kanala, no u međuvremenu se od projekta odustalo, a Godsmacku je ostala kvalitetna akustična snimka. I što onda nego zapakirati to sve lijepo, najaviti kao specijalni unplugged album i prodati ogromnoj fan bazi.

Trenutni singl 'Re-Align' i najuvjerljiviji je ovdje: tužne akustare fino mu pašu, a vokalna kombinacija Layne Staleya i Jamesa Hetfielda ovdje je na vrhuncu. Iznenađujuće je da nisu ovdje uvrstili 'Voodoo', svoj probitačni američki singl i stvar koja bi se ugođajem jako dobro uklopila. No tu je zato 'Asleep', zezancija neka budući da je to zapravo samo akustična verzija njihovog najvećeg hita do sada - 'Awake'. Koja fora debilna, kao, kad su uštekani onda su budni, a sad s akustarama pospani malo! Ajd dobro.

Nije to loš bend, ali nije ni nešto posebno dobar. Oni koji su ih gledali uživo svjedoče o preopasnom zvuku i sjajnom live nastupu, no na albumima je sve to ipak pomalo dosadnjikavo. Pa tako i na ovom akustičnom, pospanom albumu.

24. svibanj 2004.

Fanovi

MTVsmack’