AALIYAH: 'ONE IN A MILLION'
AALIYAH: 'AALIYAH'

(Blackground/Menart; 2004.)
Kada danas se sjetim da je poginula u ranim dvadesetim godinama života, nije mi jasno kako je stigla tako bogatu karijeru ostaviti iza sebe. Pojavila se davne 1994. s prvijencem 'Age Ain't Nuthin' But a Number', zauzevši odmah jednu od čelnih pozicija na tada još uvijek nerazvijenoj teen r’n’b sceni. Slijedi poslovna i ljubavna suradnja s kraljom svih maloljetnih ljubavi, R. Kellyem, koja je tada punila stupce tabloida jer je Aaliyah imala tek 15 godina. Pisalo se puno i o navodnom braku, no isti nikada nije potvrđen.

Svoj sljedeći album, od kritike i publike odlično prihvaćeni 'One In A Million' izdaje 1996. Nošen izvrsnim singlom 'Hot Like Fire' album ponovno gura Aaliyah na vrhove top lista, a nju izbacuje kao kraljicu novog vala ženskog r’n’b-a. U centru pažnje javnosti jedno ju je vrijeme držao još njen najbolji singl uopće 'Are You That Somebody', da bi onda uslijedila ogromna stanka sve do 2001. Te godine izdaje treći studijski album jednostavno nazvan 'Aaliyah', koji je na sebe natovario možda i prevelika očekivanja, tako da su monstruozne tiraže u početku izostale, a i fanovi su sramežljivo priznavali da su očekivali ipak više. Usprkos tome našlo se na njemu sjajnih singlova poput 'Try Again' i 'We Need A Resolution', a samo nešto lošije bile su 'Rock The Boat' i 'More Than A Woman'. Iduće godine dogodila se tragedija, koja je prekinula jednu sjajnu mladu karijeru, koja je u budućnosti obećavala još mnogo glazbenih poslastica.

Ova dva reizdanja naglasak bacaju na njena posljednja dva albuma, s novim uvrštenim dodatnim pjesmama. Za svakog fana moderne r’n’b produkcije svakako a must have u kolekciji, a i ostali će pronaći ponešto za sebe.

12. svibanj 2004.

Tribute anđelu

MTV je voli