RAZNI IZVOĐAČI: 'BARBERSHOP 2 - BACK IN BUSINESS'
(Interscope/Aquarius; 2004.)
Jedan od najistrošenijih oblika glazbenih izdanja definitivno su soundtrackovi za crnačke filmove. Jer s obzirom na nevjerojatan boom hip-hop i r'n'b glazbe unazad 3 do 4 godine, izvođača je toliko da niti najveći fan žanra ne stigne pratiti sva izdanja. Oni iz 2 ili čak 3 lige komercijalnih izvođača stoga jedinu priliku za guranje među «velike igrače» imaju na albumima koji prate neki film, jer te albume tada uglavnom nose 2 do 3 jake stvari, a ostatak je popunjavanje minutaže i otvaranje prostora za nečije prijatelje, štićenike ili kolege s izdavačke kuće.

Soundtrack za mega-uspješni all black filmić 'Barbershop 2' popunjen je svim i svačim, a doista dobrih stvari ima naravno prilično malo. U 'Not Today' Mary J Blige i Eve pokazuju zašto su one prva liga, dok odmah u sljedećoj stvari Sleepy Brown pokazuje zašto on nije u toj ligi, iako ga na pjesmi 'I Can't Wait' izvlači gostovanje Outkast. The Clipse je očekivano zabavan u standardno nazvanoj 'Pussy', a nisu ni G Unit loši u nekakvom funky-gangsta-r'n'b-u 'Unconditionally'. Mya je na soundtracku zastupljena sa dvije stvari, na kojima joj se pridružuju dva majstora svoje šprehe, prvo Chingy, a onda kasnije i Sean Paul. Obje su stvari prosječne, ništa više od toga.

Ma sve je ovdje prosječno, tek nekoliko dobrih stvari, nešto prosječnih od izvođača koji svojim imenima privlače kupce, te pred kraj nagurani nikom poznati izvođači sa svojim pokušajima pjesama. Samo za fanove hip-hop/r'n'b-a. I to one lude, kolekcionarski opsjednute fanove.

12. ožujka 2004.

Site filma

O albumu